Un inceput surprins

cu o zi înainte: prăjituri, sărățele, voie bună (mulțumesc, mama, pentru suport 🙂 ). rochie turcoaz, pantofi cu toc, geantă pe măsura mea. Oana, Luca, Sabina, Raluca, Bia, Andreea. Toate în garsoniera mea, cu zâmbete largi, cadouri frumoase, prezențe ce îmi aduc aminte mereu importanța Oamenilor din viața fiecăruia. Și o lampă magică. Fugit pe la 10 din casă, în urma unui mesaj, spre un alt oraș, cel de oțel. Zaduff. Multe lalele. Un mare Mulțumesc.

la miez de noapte. La mulți ani cântat de Mysha pe scenă. Și Alexa, la fel de sărbătorită ca și mine. Alte lalele. Și un mic prinț pe care să îl țin mereu în geantă. Un telefon pe care știam că îl voi primi cândva, și care a venit la câteva minute. Luca dansand (cine nu o stie, nu poate intelege surpriza). Hasha, cu voie buna. Oameni vechi si oameni noi din viata mea, care si-au intersectat drumurile si care m-au facut sa zambesc, chiar daca imi simteam lacrimile in gat. Alte lalele. Încă un Mulțumesc.

Urmează cadoul plimbăreț. Nu e Clujul, asa cum amenințam pe toată lumea acum ceva nu multă vreme. Dar va veni și rândul lui (căci așa mi-a fost zis, și eu nu uit – se știe ea persoana căreia mă adresez acum). Dar va nu contează. Pentru că oamenii care m-au suportat cel mai mult și mai cu stil dintotdeauna (și aici nu o includ pe mama) au știut și simțit fără să le cer nevoia mea de evadare. Vouă, dragii mei, nu o să vă pot mulțumi nicicând îndeajuns. Nu numai pentru cadou. Ci pentru că îmi sunteți un cadou atât de frumos în fiecare zi.

E ziua mea și refuz să mai fac vreun bilanț. Am învățat în ultimele luni că îmi sunt cel mai mare motivator, prieten, critic, sau dușman. Și că e important să cred în mine, mai mult decât în oricare celalalt. Că zâmbetele oamenilor dragi sunt cel mai de preț lucru pe care îl poți primi, și uneori mai bine taci decât să rănești. Nu e deloc așa cum credeam că va fi, și de anul trecut până acum am impresia că s-au petrecut uneori prea multe. Dar nu e timp de privit înapoi, ci înainte. Și drumul e acolo, chiar dacă îl descopăr pas cu pas.

anul acesta nou e un început surprins. nimic nu e așa cum era planificat. cu toate acestea, simt că se așează toate la locul lor. Ceea ce vă doresc și vouă. Nu numai de ziua voastră, ci în fiecare zi.

Să fiți surprinși mereu!

Un gând despre &8222;Un inceput surprins&8221;

Lasă un răspuns

