Mai nimic

Am fost la mama in weekend si pentru ca nu am vrut sa am contact cu internetul in aceasta perioada, nu am apucat sa ii spun celei mai faine mame din lume „La multi ani!” si in casa virtuala. Pentru ca la fata locului i-am facut tort, am mancat pizza si ne-am rasfatat. Da, e bine acasa. Am fost si la tara, unde e plin de ghiocei.

Azi am simtit pentru prima data cu adevarat ca se aproprie primavara. Ma sperie putin astenia si starea de apatie in care am intrat in ultima vreme. Dar macar e lumina calda si cer frumos si zilele sunt mai suportabile la birou. Si de maine mi-am propus sa scot monstrul portocaliu pe doua roti din casa si sa ma bucur de zilele astea. Din ciclul „L’Oreal – Pentru ca meriti”.

Uneori simt nevoia sa tac. Alteori sa tip. Sau doar sa insir cuvinte timp de o ora pe tava, incercand sa imi pun ordine in ganduri (imi cer scuze pe acesta cale celor care sunt martorii acestor divagari).Devin cam inegala cu mine insami asa ca nu mai cer nimanui sa inteleaga ceva. Nici eu nu inteleg. Stiu doar ca in ultimele zile am zis Nu, Da si Gata cu mai multa convingere decat oricand. Poate asta o sa ma ajute sa cresc. Sau poate doar o sa ma faca sa fiu mai fericita.

Test de optimism: in spatele fiecarui moment negru e o raza de lumina. Chiar daca de cele mai multe ori, nu mai vad din pricina unor lacrimi mai mult sau mai putin justificate ori din cauza unor intrebari fara sens. Ma ajuta soarele care s-a ivit sa imi aduca aminte ca orice zi e un prilej pentru ceva nou, pentru un pas inainte, pentru a cauta fericirea. Si ma ajuta Oamenii frumosi care stiu sa iubeasca, sa asculte, sa fie aproape chiar si atunci cand tac.

O sa ma intreb peste un an care e esenta acestui post. Mai nimic important. Mai totul totusi. Ma schimb si eu o data cu copacii. Vom vedea unde ajungem. Momentan, voi incepe marea campanie de calcat rufe si aranjat dulapul cu haine, singura chestie ramasa si amanata de cand m-am mutat. Si o sa scot haine vesele si pline de culoare.

Sa aveti o primavara plina de Inceputuri si Renasteri!

Lasă un răspuns

