Post cu dedicaţie

Sunt tare puţini oameni care, dincolo de primele impresii ale unei feţe zâmbitoare şi a unui om care vorbeşte excesiv de mult uneori, au reuşit să mă vadă. Sunt şi mai puţini cei pe care i-am acceptat în inima mea, făcându-i parte la bucurii sau tristeţi. Şi apoi, există cei foarte puţini care au învăţat că sunt un om impulsiv cu care îţi trebuie destul răbdare pentru a ajunge la o stare de bine comun. Aceştia sunt Oamenii – prieteni, cei lângă care creşti şi pe care îi ajuţi să crească. Cei care te trag de urechi, dar ştiu şi când e cazul de o simplă cutie de serveţele şi o ureche dispusă să asculte. Azi e ziua unuia din aceşti puţini oameni. Ziua marmotei-siameze (prietenii ştiu de ce). 🙂

O prietenie care a început cu o noapte fără zgomot, undeva, departe de Bucureşti. Atunci am descoperit, dincolo de ceea ce bănuiam, un om în sufletul căruia încap multe. O tânără femeie capabilă să înţeleagă, să dăruiească, să iubească frumos oamenii care contează. Raluca e unul din oamenii despre care poţi spune că te simţi mândru prin faptul că îţi sunt prieteni.

Aşa că, draga mea, de ziua ta îţi mulţumesc pentru că am crescut şi continuăm să creştem împreună. Că îmi iei apărarea atunci când e nevoie, că îmi înţelegi durerile şi mi le asculţi, că ai răbdare. Şi îţi doresc din toată inima să zâmbeşti în fiecare zi sincer, să ai mereu lumină în ochii tăi a căror priviri pot face oamenii să se împiedice (inside joke), să fii iubită deplin, să creşti în fiecare zi şi să lupţi în continuare pentru tine.

La mulţi ani!

Dedicaţie muzicală (că tot mai e puţin şi îţi vei împlini visul de a îl asculta live):

 

Lasă un răspuns

