Lecţie

Mi s-a readus aminte, în ultimele zile, de o lecţie pe care de multe ori o uităm. Şi anume că, dincolo de orice şi dincolo de cât de greu poate părea, fiecare este dator pentru el însuşi. Să fie împlinit, să meargă înainte, să îşi caute fericirea. Şi că, cel mai important lucru, e să îţi asumi bucuriile, eşecurile, zâmbetele şi lacrimile în faţa ta, nu în faţa celorlalţi. E o lecţie grea şi uneori se învaţă un pic cam dureros. Dar cel mai important, este ca după ea, să poţi deveni un om mai bun. Pentru că bunătatea se răsfrânge din inimile împlinite şi din sufletele care caută să ajungă în fiecare zi mai sus.

Le mulţumesc celor care mă ajută să văd asta, care îmi dau brânci uneori, care îmi suportă căutările. Şi îi mulţumesc Cerului pentru oamenii buni pe care mi i-a scos în cale. Mulţumesc oamenilor care au ştiut când să dea o îmbrăţişare, un telefon, o palmă peste ochi. Pentru că fără ei, nu mi-aş fi adus aminte de mine.

Să fiţi cuminţi! Şi să nu învăţaţi lecţiile prin frângerea aripilor. E util, dar destul de dureros.

Lasă un răspuns

