Home, new sweet home

Chiar dacă nu e o știre de interes național, e importantă pentru mine…și cum blogul e al meu, devine importantă oricum.

După câțiva ani buni petrecuți prin camere de cămin, unele mai frumoase, altele care au devenit așa (prin re-aranjarea lor de la 0), după perindări prin diverse garsoniere, sau case unde niciodată nu am fost la mine acasă, țin să vă anunț că de astăzi, în mod cât se poate de oficial, stau singură.

Am avut un noroc chior (și un agent imobiliar cu suflet mare 🙂 ), și mi-am găsit o garsonieră spațioasă, luminoasă, liniștită în zona Dristor. Am mutat o parte din lucruri încă de săptămâna trecută, dar abia zilele astea am trecut peste calvarul cu strânsul vieții în cutii și reorganizatul ei în noul spațiu. Care nou spațiu e fain de tot, și știu pe cineva care miercuri m-a văzut țopăind de încântare (mai ales că nu știam exact ce o să mă aștepte, în primă fază garsoniera fiind nemobilată).

Se pare că februarie vine cu multe chestii noi la pachet, re-adaptări, re-organizări, re-nunțări. Dar mă gândesc că eu un început bun, abia aștept să-mi calce oameni dragi pragul la o poveste și-un pahar de vin, să încerc rețete din fabuloasa carte primită anul trecut de ziua mea, să pot să umplu locul ăsta (momentan plin doar de mine, dorurile mele și alte tristeți vechi de când lumea e împărțită în ei și ele) cu amintiri frumoase.

Așa că…aștept înscrieri la vizite! 🙂

Între timp, mă duc să îmi fac un pic de ordine prin gânduri și inimă.

Să fiți iubiți atât cât meritați și cât iubiți!

3 gânduri despre &8222;Home, new sweet home&8221;

Lasă un răspuns

