Culoarea din mine

Azi m-am privit in oglinda cea noua.

Da, oglinda cea noua din casa cea noua

Undeva, intre sanul stang si centrul toracelui

am zarit urme din ceva ce semana a culoare

Un vis aiurea aprins?

Un sentiment ratacit?

Am incercat sa il alung, nu se potrivea cu hainele negre

si nici cu starea-mi de spirit

Am fugit repede, dupa un cutit…dar vai…

casa cea noua nu are inca nimic

doar un pat, pe mine si o oglinda.

(Uneori, intre doua si patru dimineata,

mai apari tu. Razlet, asa cum se cuvine unui om

care nu stie decat sa fuga. asa ca incerc

sa nu bag prea tare in seama asta)

Asa ca am iesit pe strada asa.

Cu o dunga-urma de lumina

sau culoare

un vis mai vechi sau o cicatrice de dragoste neimpacata.

Oamenii ma privesc ciudat,

ca un bolnav nervos sau poate doar contagios.

Azi m-am privit in oglinda noua.

Intre sanul stang si centrul toracelui e acelasi semn vechi

de cand Pamantul ne-a dat suflare.

Semnul unei jumatati care se cauta in lume…


Lasă un răspuns

