Dacă…(concluzii sau întrebări)

– aş fi avut carnet şi maşină, în seara asta aş fi condus până la mare. Doar pentru a respira aer sărat, a număra 100 de stele (fix) şi a îmi  asculta liniştea cum creşte. Numai în toamne târzii sau începuturi de primăvara, marea dă sfaturi oamenilor cu suflet t deschis

– aş fi avut un pic mai mult curaj, mi-aş fi tăiat părul până sub urechi, aşa cum l-am visat acum doua zile

– n-aş mai asculta Alifantis oare aş fi mai puţin melancolică?

– trei oameni mi-au spus, în ultima săptamână, că arăt ceva mai matur, înseamnă că m-am şi maturizat?

– ar fi după mine, toţi copiii trişti din lume ar fi strânşi laolaltă şi apoi îndrumaţi pas cu pas spre fericire. Orice copil are dreptul să zâmbească, indiferent de vârsta dedusă din certificatul de naştere

– aş avea timp şi posibilitatea, mi-aş lua concediu 4-5 zile o dată la două luni şi aş pleca undeva unde să nu mă ştie nimeni şi nimic

– n-aş mai visa, oare aş putea trăi cu adevărat?

Bună seara. Numele meu este Oana şi dacă aveţi ceva, orice, de pus sub semnul incertitudinii, sunteţi invitaţii mei.

Intre o piesă tristo-melancolică, una un pic supărată şi una plină de subînţeles, am ales o piesă de visare. Aşa de început de weekend, şi pentru că în vise cei mai mulţi de dacă se pot îndeplini. Şi dacă eşti destul de cuminte, te poţi întâlni cu el…

2 gânduri despre &8222;Dacă…(concluzii sau întrebări)&8221;

    • Dacă aş fii stereotipă, ţi-aş spune că vei găsi probabil mai multe întrebări. Şi sunt, chiar un pic mai mult, şi spun că până la răspunsuri, contează mai întâi întrebările 🙂

Lasă un răspuns

