2010 in 5 momente (bilant emotional)

Exact cand ma gandeam ca trebuie sa fac si eu un mic bilant al anului trecut, am gasit de la Avalansa mea preferata o leapsa. Care leapsa spune sa fac asa, un inventar al celor mai importante 5 momente din 2010. Cum lucrez in draft oricum la o lista cu momentele-cheie ale anului trecut (si cred ca sunt mai mult de 5 🙂 ), o sa va las in schimb un bilant oarecum emotional al anului trecut. Momente care s-au repetat, s-au sucit, s-au rasturnat, si intr-un fel mi-au dictat actiunile.

1. Cadere. Am cazut in 2010 mai mult decat in alti ani. Am obosit mai repede, m-am lasat dusa de impulsul momentului si a vorbelor uneori negandite, m-am impiedicat mai des, uneori de mine insami.

2. Lectie. Am invatat, tot in acest an, ca sunt responsabila pentru mine si decizia e in mainile mele. Inclusiv atunci cand aleg sa raman jos si sa ma plang, sau sa zambesc si sa merg inainte. Am mai invatat de dreptul la fericire e cel mai frumos drept si ca merita luptat pentru el. Si ca masura fericirii nu sunt neaparat lucrurile marete, ci lucrurile pe care ni le facem frumoase. Lectii pe care le-am invatat de la alti oameni, si uneori le-am dat si eu mai departe (ba chiar le-am intors oamenilor respectivi, pentru a le aduce aminte 🙂 )

3. Frumusea unei plimbari. Fie ea noaptea prin Paris, fie in jurul unei insule grecesti, fie printre ruine si biserici romane. Anul 2010 a fost anul plimbarilor in afara dar si al regasirii uneor locuri dragi. Si e bine asa.

4. Relatie. Ca in fiecare an, s-au mai clarificat unele relatii, altele s-au consolidat, cateva s-au dispat sub negura vremii. Pe de alta parte, tot in anul acesta am devenit constienta cat de important e sa inveti sa pastrezi Oamenii langa tine. Si am vazut ce frumos e sa cresti intr-o relatie in doi.

5. Obiective atinse. Poate nu toate cele enumerate aici anul trecut. Dar am reusit sa iau dizertatia, am reusit sa ma intretin financiar si anul asta, am gasit o garsoniera micuta si simpatica, am facut mai mult sport si am mancat mai sanatos, am citit destul de mult in continuare si, mai ales, cred sincer ca am crescut. Sper la fel de sincer sa fii devenit si un Om mai puternic, mai bun, si mai frumos.

Anul 2010 a fost un an greu din multe puncte de vedere. A fost un an in care am avut deseori senzatia ca muncesc pe minus, au fost probleme de sanatate ale celor dragi, au fost momente in care i-a fost lui greu si nu am putut sa il ajut.

Cu toate acestea, am parasit anul 2010 mai puternica, pentru ca am invatat, in fiecare piedica pusa, in fiecare rascruce, in fiecare lacrima interioasa sau reala o lectie. Si cea mai importanta ramane ca Viata ne e frumoasa daca stim sa o facem frumoasa. Ca primim multe de Sus dar trebuie sa stim ce sa facem cu ce primim. Ca zambetul e o optiune personala care poate schimba ore, zile, si oameni. Ca trebuie sa gasesti in fiecare zi cel putin un motiv de multumire.

Nu intru cu multe in anul cel nou. Cateva planuri ce le voi scrie curand (inainte de astea, o sa fac oricum un rezumat mai cuprinzator al anului trecut, cu linkuri si toate cele 🙂 ), si mai ales constienta ca oricat de greu va fi, intotdeauna voi mai gasi resurse sa construiesc un vis, sa sarut patimas, sa ma bucur ca un copil de o imbratisare.

Leapsa se duce la cine vrea sa o preia, pentru ca oricum majoritatea bloggerilor pe care ii citesc deja au facut un bilant serios.

Va aveti un An Nou frumos si plin de Binecuvantare!

Lasă un răspuns

