Reintoarceri

sunt zile in care iti intri in tine insuti cu grija, te invelesti in vise mai vechi sau mai noi, faci curatenie in interior.

azi am aruncat in urma o saptamana grea, o inima obosita, un gand trist.

azi mi-am umplut inima de cantec si frumos, chiar daca ma apasa cerul gri undeva, intre cap si umar, sub forma de cui.

….

sunt zile in care iti iesi din tine, pentru a te reintoarce mai frumos si mai bogat sufleteste.

Zilele care conteaza!

(tot azi imi miroase deja a brad si a cald. Craciunul visat totusi stiu ca inca mai trebuie crescut la umbra pasilor mei pierduti. totusi, pana atunci, visez in colinde, in culori de rosu amestecat cu verde-alb, si in miros de cozonac)

Lasă un răspuns

