Fericiri mici

Ti se intampla vreodata sa nu poti respira de fericire?

Sa vrei sa sari pana la tavan si inapoi, si fata ta sa se lumineze ca a unui copil?

Si poti face asta chiar si atunci cand toate sunt grele?

Am o saptamana grea. Bunica mea e in spital, mi-am petrecut o zi pe holuri asteptand sa aflu ca va fi bine (si acum stiu ca va fi), la munca e inchidere de lunan deci haos.

Si cu toate astea, aseara, pentru cateva momente mi-a plesnit inima de fericire. Fericire marunta si frumoasa, asa…ca o zi de joi inainte de vineri. Cand un prieten bun mi-a zis cateva vorbe de suflet. Un prieten care de obicei e doar ocupat sa ma certe. Cand mi-am dat seama ca am crescut un om puternic si ca pot fi un om bun, chiar daca in mine urla panica si teama. Cand revederea a fost cuminte si calda.

Maine fugim la Sibiu. Si mi-e frumos si drag asa.

Fericirile mici sunt cele mai importante. Pentru ca trebuie sa le cauti in tine, nu in ceilalti.

Sa aveti un sfarsit de saptamana cu regasiri si somn bun. Asa, ca intr-un cantec de Alifantis…

Lasă un răspuns

