Sa ne cumparam trotuare

Cand eram eu mai mica asa, am invatat sa oamenii merg pe trotuar si masinile pe strada. Si pana acum, aceasta minunata lectie de viata mi-a folosit de minune. Mai mult, intre timp am aflat ca e printre drepturile mele de pieton folosirea trotuarului.

Ei bine, miercuri dimineata, in timp ce mergeam frumos spre micul univers corporatist unde imi petrec 9 ore zilnic, ma trezesc la un moment dat ridicata pe capota unei masini. Si nu, nu mergeam pe mijlocul strazii. Ci pe trotuar.

Dar ce mai conteaza asta? Conteaza ca respectivul individ, imbracat la costum si cu masina clasa I, s-a hotarat ca se grabeste. Si mai ales ca s-a hotarat ca degeaba merg eu pe unde am DREPTUL de a merge si mai ales ca degeaba are claxon, ci trebuie sa ma loveasca. Asa, putin, cat sa ma sperie.

Si apoi, tot asa, putin…sa se dea jos din masina, sa inceapa sa urle la mine ca vai…si aici statutul meu de doamna nu imi permite sa reproduc discutia. Concluzia fiind ca sunt proasta ca nu ma uit pe unde merg.

Impactul nu a avut nici un efect. Nici faptul ca am chemat politia si am depus plangere, pentru ca intre timp am aflat ca respectivul individ e un mic atasat diplomatic care beneficiaza de o chestie care se numeste „imunitate”.

Azi au trecut toate, vanataia din spatele piciorului nu se mai vede si nici nu pot spune ca ma doare ceva. Am in schimb o stare de scarba existentiala fata de Bucuresti si Romania. Pentru ca incep sa cred ca la noi nesimtirea e o chestie patologica si oamenii care cred in Drepturile lor, de orice tip ar fi ele, sunt doar niste idealisti visatori.

Asa ca, dragii mei pietoni, fiti atenti la masini. Mai nou, isi aroga dreptul de a circula pe trotuare.

 

 

Un gând despre &8222;Sa ne cumparam trotuare&8221;

Lasă un răspuns

