Barbati idealisti si femei pragmatice

Am promis unor oameni cu care ma vad destul de des si ma bat si mai des la cap ca voi reincepe sa scriu. Cum de scris zilnic nu am timp, o sa fac tot posibilul ca macar o data pe saptamana sa vin cu ceva nou prin bucataria de ganduri.

Daca in ultima perioada am adus povesti la pachet, azi simt nevoia de a pune doar niste ganduri pe foaie. Pe care astept sa le comentati. Si care stiu sigur ca imi vor pune niste paie in foc.

In ultima perioada, punand cap la cap tot felul de discutii avute cu tot felul de „ei” (adica domni), in calitate de prieteni, de iubiti (fosti sau actual), de simpli oameni cu care am interactionat, am ajuns la concluzia ca „ei” (barbatii astia minunati pentru care ne chinuim sa fim mereu aranjate si minunate) sunt niste idealisti totali in ceea ce priveste ale inimii probleme.

Pai cum? Pai simplu. Acesti minunati domni au in genere, in capsorul lor simpatic si in spatele zambetelului cuceritor, o Ea. Aceea Ea pe  care o cauta in fiecare femeie care le iese in cale. Aceea Ea care are forma de Inger protector, de Amanta perfecta, de Femeia in toate cele.  Mai mult decat o femeie il cauta pe Fat-Frumos, barbatul o cauta pe Ea. De aceea, uneori, o simpla greseala a ta, ca simplu om, te poate da la o parte din viata lui. Ea nu are face niciodata asta.

Paradoxal, femeile considerate visatoarele prin definitie, invata repede ca Fat-Frumos nu exista. Asa ca invata (si le place sa fac asta) sa ii iubeasca pe ei pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce ar putea fi. Cu bune si rele. Chiar si atunci cand uita de ziua lor aniversara sau cand le iau flori la care sunt alergice.

Mentionez ca nu am de gand sa generalizez discutia asta asupra intregului neam de masculi, si nici nu spun ca poate nu am dreptate.  E doar concluzia mea statistica. In capsorul meu, se ascunde gandul ca poate am dreptate.

Si daca am dreptate, ce ne facem, domnilor?

Sa aveti o saptamana frumoasa si fara dureri in gat (vi-o spune un om racit care s-a saturat de ceai).

2 gânduri despre &8222;Barbati idealisti si femei pragmatice&8221;

  1. intradevar ai dreptate chiar daca poate partial statistica ta este indreptatita si cred ca multe femei ar impartasi-o
    am dat intamplator de acest articol dar este o parte din ceea ce simt si eu momentan si declar ca e posibil sa mi se schimbe parerea intr-o buna zi dar pana atunci iti sustin aceste ganduri

Lasă un răspuns

