Toamna mea

Mi-era dor de toamna. Sa ma imbrac in pulovar si sa imi fie cald si bine, sa simt Bucurestiul macar un dram mai respirabil, sa ma bucur de diminetile in care soarele imi zambeste in geam, dupa seri innorate si adormite. E drept ca vin iar totii studentii, tot cei plecati prin concedii care costa cat salariul meu pe jumatate de an, incep scolile si metroul de 8 si 14 minute fix de la Iancului se aglomereaza pe zi ce trece.

La fel de drept e ca ma pot plimba si eu cu bicicleta fara sa lesin de cald. Ca strugurii au boabele dulci si aromate. Ca atunci cand e un pic racoare, piele lui calda lipita de pielea mea e placuta, si ne e mai frumos si mai bine sa dormim incolaciti.

A venit toamna dupa o vara mult prea calduroasa, atat de calduroasa ca mi-a scos sufletul din mine. Atat de calduroasa ca era sa ne sufoce. Pe Noi, cei mai frumosi din orasul acesta. Acum, in prag de toamna, pasim cu pas de vals printre picuri de ploaie. Dragostea noastra intra in clasa I primara si noi o ingrijim cu drag.

Si ca tot a venit toamna, vine si concediul meu asteptat. Dupa ce am reusit sa intind nervii tuturor pe sarma in ultima luna (mama, Andrei, Raluca…stiu ei mai bine), fug pentru o perioada sa dorm, sa vizitez, sa vad mare turcoaz si sa ma plimb prin tari unde toamna inca nu isi face simtita prezenta.

Pentru ca nu stiu exact cand revin pe blog (stiu ca tot amenint ca renunt la el, dar parca si asa o data pe luna e mai bine decat deloc), va anunt ca weekend-ul viitor sunt in Paris, si imediat dupa in drum spre Grecia. Nu voi avea conexiune la net in aceasta perioada si nici nu mi-o doresc. Asa ca, revin cu forte proaspete la final de septembrie, pentru Let’s Do It Romania, unde am strans o echipa de la munca (tu te-ai inscris?), pentru inceputul anului exploratoricesc si folkistic, pentru alte plimbari programate.  Ma intorc la timp sa prind Herastraul cu nuante de galben si grena, asa cu l-am cunoscut si iubit mereu.

Sa fiti cuminti ca o zi de toamna linistita!

Si o piesa de suflet.


I feel these four walls closing in

Face up against the glass

I’m looking out, hmmm

Is this my life I’m wondering

It happened so fast

How do I turn this thing around

Is this the bed I chose to make

There’s greener pastures I’m thinking about

Hmm, wide open spaces far away

All I want is the wind in my hair

To face the fear but not feel scared

wild horses I wanna be like you

going closer to the wind, I’ll run free too

Wish I could recklessly love like I’m longing to

I wanna run with the wild horses

Run with the wild horses,

I see the girl I wanna be

Riding bare-back, care-free

Along the shore

If only that someone was me

Jumping head-first, head-long

Without a thought

To act and damn the consequence

How I wish it could be that easy

But fear surrounds me like a fence

I wanna break free

All I want is the wind in my hair

To face the fear, but not feel scared

Oooh, wild horses I wanna be like you

Throwing caution to the wind, I’ll run free too

Wish I could recklessly love like I’m longing to

I wanna run with the wild horses

Run with the wild horses, oh

I wanna run too.

recklessly abandoning my self before you

I wanna open up my heart tell him how I feel

Wild horses I wanna be like you

Throwing caution to the wind

I’ll run free too

Wish I could recklessly love, like I’m longing too

I wanna run with the wild horses,

run with the wild horses, run with the wild horses

2 gânduri despre &8222;Toamna mea&8221;

Lasă un răspuns

