Efect de canicula

In jurul meu se strange linistea si lipsa de energie. E vara din plin si de tot, si aproape terminata. Concediul meu incepe cu data de 10 septembrie, si pana atunci cred ca ultimele farame de energie se vor risipi in 10 zari.

Luna asta am mers la inot. A fost bine. Acum astept sa se mai racoreasca sa reincep sa merg cu bicla.

Peretele din drepta mea are acum o ramura de ginko-biloba pictata si cutia de lemn primita de la tiza mea draga are frunze de tisa.

Pe Lipscani s-a deschis librarie Nemira. Cum multe, foarte multe, cele mai multe carti la oferta. Oferte pe care le gasesti si pe site, dar eu sunt mai de moda veche si prefer sa le iau si sa ma uit prin ele inainte de achizitie. Achizitionat patru carti,asa..cadou de vara.

Am gatit dovlecei umpluti cu legume si o prajitura care a iesit prea dulce din cauza excesului de dulceata de zmeura. Dar in principiu a iesit buna.

Bucurestiul e sufocant vara. Mult prea sufocant.

Astept septembrie. Nu numai pentru concediul planificat atunci. Pentru ca septembrie e luna mea mai mult decat orice alta luna.

Dincolo de astea, exista intotdeauna seri racoroase in centrul vechi si oameni care sa te treaca dincolo de stari de epuizare. Exista miercuri cu filme faine si mers la cinema cu bicileta. Exista oameni cu care nu ai vorbit de ceva timp si cu care planifici intalniri de drag pe care le astepti cu inima plina de fericire. Oamenii care fac diferenta. Exista cuvintele spuse dupa plecare, sau imbratisarea din statia de la Universitate.

Dincolo de starea de epuizare pe care o resimt la nivel fizic si intelectual, in special in domeniul muncii, in inima mea totusi bate viu si plin.

Si le multumesc cu drag si zambet celor care contribuie la bataile astea. Oamenii frumosi de langa mine care ma trag de urchi, ma sustin si imi pasesc alaturi in Viata.

Sa simtiti frumos!

Lasă un răspuns

