Despre stare inimii

Inima mea am impresia ca pleaca la plimbare cateodata. De rupe de mine si o ia la goana. Ma gandesc atunci ca iar nu m-am purtat frumos cu ea, iar am infestat-o cu tristeti sau mai stiu eu ce ganduri negre. In astfel de momente, ochii mei devin opaci, iar limba mea devine ascutita.

Uneori, as vrea eu sa ii dau cate o vacanta. Sa ii zic…”Uite,pleaca si tu vreo trei zile asa. Sa te relaxezi un pic, fa un masaj, joaca-te” Nu vreau sa simt zilele astea si cu tine in mine, nu prea pot sa fac asta. Te rog, nu vrei o vacanta?” Sunt momentele cele mai grele, cand ma cert cu ea, cand se zbate haotic sau cand pur si simplu tace.

O inima care tace e o inima moarta.

Dar nu as parasi-o pentru nimic in lume. Nici ea pe mine. Pentru ca numai inima mea stie cum sa bata nebuneste a dragoste si a asteptare. Pentru ca in inima mea si-au facut loc bucati din inimile altor oameni, si e mai plina si mai frumoasa asa. Pentru ca numai ea stie ce frumos e ca dupa tristeti de fel si chip sa iti linistesti bataile in linistea unui parc.

Imi ies din mine si revin la ceea ce am fost cu o ciclicitate ametitoare. Inima mea traseaza traiectoria unui zig-zag nebun, uneori as crede ca e prea plina de adrenalina. E doar ametita, si uita uneori sa linisteasca, si uita uneori sa se bucure. Cand isi aduce aminte, sa resimte atat de tare, incat imi zvacneste in urechi.

Cu toate astea, sunt stari pe care nu le-as da altcuiva pentru nimic in lume.

Si e cel mai bine asa.

2 gânduri despre &8222;Despre stare inimii&8221;

Lasă un răspuns

