De ce am fugit (d)in lume

In ultima vreme simt ca nu am timp sa scriu. Si mai rau e faptul ca simt ca nu am ce scrie. Nu pentru ca nu s-ar intampla lucruri (se intampla, si inca destule), nu pentru ca nu as mai citi sau asculta muzica. Pur si simplu, am devenit din ce in ce mai deconectata de ceea ce insemna online-ul. Uneori imi pare rau. De cele mai multe ori imi pare bine.

Pentru ca o limonada cu fructul pasiunii in terasa aceea numai buna de povesti nu se compara cu o discutie pe messenger. Pentru ca serile de drive-in nu se compara cu filmele vazute acasa. Pentru ca prieteniile si relatiile frumoase se intretin avand posibilitatea sa vezi sclipirile din ochii celuilalt si zambetul real, nu cel dat de o fata galbejita.

Iar in zilele cand as avea poate timp, prefer sa il investesc in mine. Sa imi aranjez hainele in sifonier sau sa fac cevabun de mancare. Sa dorm un pic mai mult. Sa citesc o carte buna.

Nu am inchis blogul si nici nu il voi inchide. E un loc in care revin cu drag si scriu, si ma confesez de ce ma apasa sau imi impart bucuriile. Cum ar fi ca in ultimele luni am devenit din ce in ce mai ocupata sa traiesc. Viu si cu pasiune, frumos si colorat. Am descoperit placerea mersului cu bicileta (si neplacerea cand uneori trebuie sa faci slalom printre caini sau cand ajungi in ditamai locul public pe nume centrul comercial Baneasa si nu ai un loc de legat bicla), redecopar oameni si continui sa ma bucur de cei de langa mine.

Fug din lumea virtuala pentru a investi ceva mai mult timp in Viata din mine. Si e bine.

Si cand ma plictisesc de realitate, inchid ochii si fug cu gandul la munte. Sau la un rasarit de vama. Uneori, il iau de mana pe el si plecam sa ne plimbam prin Sibiu. Alteori, desenam fantezist orase imaginare.

Timpul trece printre degete si scrisul fuge si el uneori. Alteori, e doar noapte si eu nu am somn. El e la cativa kilometrii buni distanta si in casa de la Ploiesti e liniste rece. Atunci e timp de scris…

 

Lasă un răspuns

