Sambetele

…de departe, sunt precum plimbarile prin Paris prin ochii tai si urmarind Google Earth-ul.

Mereu inedite, mereu noi, mereu stralucitoare. Si intotdeauna noi.

Eu sunt bine, sanatoasa.

Si ma plimb muzical.

Pana maine, voi gasi cafeneaua accea de care mi-ai povestit deunazi.

[daca nu ati inteles nimic din cele trei randuri de mai sus, nu-i nimic. Mi-am adus azi aminte ca am deschis blogul asta pentru mine si despre mine. Asa ca, faceti voi ce scenarii vreti, promit sa nu ma supar :)]

……….

Sambetele sunt starile de gratie in care timpul se opreste curat. Sau cel putin se scurge mai lent. Sunt pauzele in care respiri mai adanc si ai mai mult timp pentru sufletul tau. Zilele in care muzica ti se prelinge din degete si cuvintele sunt moi si lenese. Sambetele sunt zile frumoase intotdeauna, in doi, in noi sau in separat. Va doresc un pic de sambata in fiecare zi!

…………..

 

Lasă un răspuns

