Sezon deschis

Zilele se scurg uneori pe bandă rulantă: trezitul dimineţă, drumul spre muncă, cele (prea) multe ore petrecute pe acolo. Din când în când, iau o pauză cu aer de folk pe siteul meu drag, în câte o seară mă mai văd cu Raluca şi cu Make, un pic mai des mă văd cu Leul .

Am casă nouă (închiriată, evident 🙂 ), comodă şi simpatică. Şi bucătărioară adevărată. În Iancului e linişte şi bine şi aproape de muncă.

Prea rar, iau o gură sănătoasă de muzică. De asta îmi e dor.

La fel cum îmi e dor de scris, de îmi curg litere din când în când din buricele degetelor. Dacă le găsiţi cumva pe drum, vă rog să mi le redaţi. Pentru că îmi era drag tare de casa asta a mea din bucate. Şi am lăsat-o în paragină şi îmi pare rău.

Dincolo de lipsa scrisului, viaţa mi se scurge frumos. Cu câte o fugă de două zile în Vamă, cu apă caldă de răsărit şi piele frumos bronzată. Cu prieteni buni aproape. Cu câte o discuţie de râs şi voie bună într-o dimineaţă senină din Bucureştii noi. Cu mâna lui prinsă în mâna mea. Cu zâmbete dese.

Se declară azi redeschis sezonul de bucătărit.

Momentan facem curăţenie şi culegem poveştile.

Vă (mai) aştept cu mare drag! (mai ales pe cei 10-15 oameni care văd că vin zilnic pe aici, şi care într-un fel sau altul m-au motivat să revin).

2 gânduri despre &8222;Sezon deschis&8221;

Lasă un răspuns

