Escapadă de vară

Vama Veche e locul pe care îl iubeşti nu pentru că e Vama Veche, ci pentru toate poveştile frumoase care s-au întâmplat acolo, pentru toţi oamenii faini pe care îl regăseşti în alte moduri atunci când beţi capuccino la Bibi, pentru că oricâte lucruri se repetă, ele nu se repetă niciodată la fel.Aşa că, s-a terminat un weekend de Vamă. Un Alt weekend…

Am fugit vineri noapte, cu inima plină încă de sunete şi muzici alese aduse de domnul Clapton. Am fugit după o noapte de rău şi o zi de insuportabilă căldură. Nu mai contează cum şi de ce, dar am fugit. Am fugit cu nesaţul şi nerăbarea omului atins până la oase de praf de Bucureşti, cu nevoia de orizont deschis şi linişte nebună.

Şi am ajuns într-o lume cu plajă şi lumină ce se trasforma în zori de zi. Am ajuns la 19 grade şi ne-am zgribulit în pătură, aşteptând să se ivească soarele. Ne-am amuzat de câinele care făcea tumbe în jurul cozii.

Bolero. Şi soarele a apărut sub formă de ciupercă atomică (da, chiar aşa se vedea). Camera draguţă şi răcoroasă, cu un pat mare. Nefiresc de mare.

Şi restul e poveste cu Canapele şi Garsoniera (unde am mâncat pentru prima dată şi a fost bun de tot), cu bălăceală şi umeri arşi. Făcând abstracţie de limuzina ce se îndrepta agale spre cherhana. Glume, ironii, noapte la Ovidiu. Început de noapte, că am clacat repede (da, da, am îmbătrânit aş zice 🙂 ).

Mi-e îmi e dragă Vama, aşa…ca o prietenă care are, întâmplător, nişte prieteni tare buni pe care mi-i aduce în cale. Şi care are soare, mic dejun cu vedere spre plajă, şi cele mai bune clătite. Iar după ultimele două zile mi-a devenit şi mai dragă. Prin prisma zâmbetului fetei cu ochi plini de viaţă, care mi-e tiză. Şi imaginea unor ochi albaştrii de leu în vacanţă.

Un gând despre &8222;Escapadă de vară&8221;

  1. Multumesc! De vorbe, de palavre si de timpul in care am zambit impreuna in Vama 🙂 Si… de castelul de nisip construit cu Anelise 🙂 Mi-a placut „coincidenta” de a ne intalni fix acolo, fix acum, fix in conjunctura asta…

Lasă un răspuns

