Închidere de lună

Pentru că ieri a fost pe plantaţie închidere de lună la producţie şi pentru că toţi colegii mei alergau bezmetici de la ei la noi – în speranţa că noi vom fi dobândit 10 mâini şi trei perechi de ochi pentru a putea face mai multe chestii concomitent – pentru că ieri şi la începutul săptămânii viitoare cuvântul cheie folosit a fost „raport” – de marţi încolo trecem la unul nou, adică „facturi” – am zis eu că e cazul să îmi fac şi eu un bilanţ de lună.

Achiziţia principală a lunii este o minunată bicicletă, uşoară, practică şi foarte portocalie. Are deja fabuloasa vârstă de trei săptămâni, şi a fost folosită intens mai ales în ultima săptămână, pe post de mijloc de transport. Aşa că în loc să ajung la muncă în 50 de minute, ajung în 30. Şi în principiu ajung unde vreau, fără să depind de mijloace de transport comune. Depind totuşi de mersul printre maşini (şi pe alocuri printre pietoni), de gropi care răsar de cine ştie unde şi de borduri pe care încă nu ştiu că le sar corespunzător. Un mic calcul spune că săptămâna asta am mers undeva la 40 km cu ea. Nu ştiu dacă e mult sau puţin, ştiu cu siguranţă că îmi place, că îmi dă o stare de bine demenţială mersul dimineaţa până la muncă cu ea, şi că e un început în încercarea de a renunţa la un sedentarism care părea că mă va înconjura cu totul.

În rest, se apropie termenul de finalizare al dizertaţiei (adică mâine seară), şi din fericire nu sunt într-un atac de panică. Ba chiar susţin că luni seară o voi avea printată în forma finală, pentru o ultimă corectură. Şi a început să îmi şi placă forma pe care o capătă, deci e bine (ocazie cu care trebuie să mulţumesc administraţiei SUA care îşi pune chestionarele de training etic online la accesul publicului, pentru că altfel rămâneam fără o parte importantă din ce lucrez 😀 ).

Cum nu mai merg  cu metroul mult, cărţile din păcate au rămas un pic în umbră. Cu toate astea, am terminat de citit Viaţa secretă a lui Salvador Dali şi Rătăciţi printre oglinzi. După dizertaţie revin cu detalii.

Am descoperit un loc fain în centrul Bucureştiului. Retras, cu mult verde, şi nu aruncat printre zeci de oameni care se mişcă. Şi unde au limonadă bună de căpşuni, şi vin la pahar roşu şi demisec, şi frappe cu fistic. Bun de tot! Leul m-a tras de mânecă acolo, şi ieri l-am împărţit cu drag cu siameza mea dragă. S-a decis a fi noul loc de spus poveşti.

Evident, cea mai mare parte a timpului s-a petrecut la muncă. Cu bune şi rele, cu sărbătoriţi şi tort bun de fructe şi îngheţată. Am stat şi peste program, dar doar atât cât să mă simt eu ok cu ceea ce fac, şi încă nu am devenit un mic monstru corporatist. Nici nu am de gând, cu toate că uneor sfatul bun al mamei cu „Când ai plecat de la muncă, laşi relele, nervii şi tot ce mai ţine de ea acolo” nu merge aplicat în permanenţă.

S-au bifat concerte cu Timpuri Noi în variantă nouă, şi Phoenix. Recenzii şi poze (made not by be, but by him), în curând pe ForeverFolk. A…şi bineînţeles, AC/DC. 😀

Bineînţeles, planul de producţie are şi câteva mici erori, amânate pentru luna viitoare. Cum ar fi traseul la 7 scări, şi escapada în Vamă.  Dar asta e, producţia se face în baza costurilor, şi cum aştia la muncă nu mi-au dat un cont fără limite, ne încadrăm în limita de buget.

Şi încă ceva, anunţul imobiliar e încă valabil.

Acestea fiind spune, finalul de lună pare arată bine. Cu oameni faini lângă mine, cu zâmbete şi seri furate prin parcul de la Kiseleff, cu planuri viitoare, şi cu stropi de fericire. Ceea ce vă doresc şi vouă!

PS: bilanţul meu de final de lună se încheie cu un anunţ pentru luna ce vine. Tocmai ce am citit la Alina, şi am zis să dau mai departe, cum că fenomenul de Lună Pătrată se opreşte pe 5 iunie iar în Bucureşti. La Clubul Ţăranului. Exact când începuse să îmi crească dorul de muzicile astea…

Lasă un răspuns

