Anunţ imobiliar

Dragii mei, aşa cum am apelat la voi atunci când îmi căutam job (pe care între timp l-am şi găsit, graţie unor oameni faini), mă văd în situaţia de a vă solicita iarăşi ajutorul.

Prin urmare, eu şi actuala mea colegă de cameră căutăum un loc de închiriat. Fie gasonieră, fie două camere într-un apartament mai mare (sau la casă). Condiţia majoră e să fie într-o zonă accesibilă (adică să aibă metrou aproape şi să nu fie extrem de departe de Piaţa Floreasca şi zona Aviatorilor).

Bineînţeles, cum nu am spart niciuna nicio bancă în ultima vreme, ne-ar interesa ca preţul chiriei să nu depăşescă 200-200 şi un pic euro pe lună.

Aşa că, dacă aveţi veşti, ţipaţi în comentarii.

Un gând despre &8222;Anunţ imobiliar&8221;

  1. Eu stiu de un apartament dragut la Obor cu doua camere, complet mobilat si utilat. O cunosc pe tanti care il inchiriaza si e o doamna super-draguta. Dar e pe la un 300-350. Poate daca mai gasiti inca o persoana v/ar avantaja. E chiar in blocul de la metrou. Daca te tenteaza da-mi un mail si eu vorbesc cu ea si iti dau un numar de telefon sau ceva. Din cate stiu eu inca nu l-a dat, cel putin acum doua saptamani nu era dat.

Lasă un răspuns

