Diverse

– duminica seara, centrul bucurestiului poate fi dragut si linistitor. asta dupa un drum intr-un tren aglomerat, cu mandrul la masa si purtand discutii despre ne-folosinta barbatilor in viata fumeilor 🙂

– luni dimineata am inceput cu o pauza de 2 ore. din cauza unei pene de curent ce se anunta a dura 2 ore. am plecat pana la urma la 4 jumate de la birou, fara sa avem curent („in 2 ore e gata…” :D), mai obosita decat dupa o zi full de munca, si simtind ca voi lesina de cald (daca nu e curent, nu e nici ventilatie, nici aer conditionat…iar prin geamurile deschise patrundea zgomotul infernal al generatorului de rezerva la cladirii). concluzia: intr-o societate dependenta de curent, o pana de curent e nasoala rau. hai sa vedem partea buna a lucurilor> in aceasta lunga pauza am socializat cu colegii (oameni ok), am fost sa imi caut o pereche de pantofi eleganti (i-am si gasit, si achizitionat, mai ramane sa ma descurc sa stau onorabil incaltata cu ei o noapte 😀 ), si am inchis doua conturi mai vechi

– am trecut peste atacul cu…vai, vine dizertatia. acum ramane sa ma apuc sa dau o forma concreta ideilor din capsorul meu 😀

– sunt sanatoasa, fericita, implinita si ma simt bine, ceea ce va doresc si voua

2 gânduri despre &8222;Diverse&8221;

Lasă un răspuns

