Parc vs. club

Stând eu ieri de vorbă cu cineva, bineînţeles despre planuri de weekend, că doar era vineri trecut de ora 14, îmi exprim cu naivitate opţiunea că tare mi-aş dori să ies prin parcuri zilele astea, să mă plimb până mă dor picioarele, să stau să citesc. Chestii mărunte, şi frumoase, şi mai ales relaxante, din punctul meu de vedere.

Am primit în schimb mai multe priviri cu sprâncene ridicate (eram un grup mai mare). Păi cum? Nu ieşi în club? Nu te închizi în  casă să dormi? Păi nu!

În primul rând, eu şi cluburile nu ne înţelegem foarte bine. Era o vreme când nu mă deranja aglomeraţia, fumul, călcăturile pe picioare şi faptul că abia aveam loc să mă mişc. Acum însă, serios…de ce să dau o seară în aer liber (fie el şi din ăsta poluat de Bucureşti), cu glume, stat de vorbă, mers de mână, pe o seară în spaţiu închis, al cărei final va fi cel mai probabil o durere de cap? În plus, după o săptămână în care a plouat, în care joi nu vroiam nimic mai mult decât să dorm (ceea ce am şi făcut), o rezervă de aer proaspăt mi se pare absolut  fermecătoare.

Aşa că aseară, împreună cu leul, am mers în Cişmigiu. Am făcut poze (mai mult el), ne-am prostit (mai mult eu), am comentat (amândoi). Sunt lalele multe şi frumoase, e iarbă verde, sunt culori vii. Ne-am împrietenit cu o broscuţă pe malul lacului, care s-a tot învârtit pe lângă noi până am plecat. Aşa că da, aruncaţi cu pietre, priviri mirate, şi comentarii: eu una dau oricând o seară în club pe o plimbare în Cişmigiu.

V-am pupat.

Lasă un răspuns

