Posesiuni

Am o găleată de lalele şi o vază mică, cu un trandafir alb.

Am o rochie alba, un pardesiu roşu, mai multe perechi de pantofi cu toc şi un costum grena.

Am o carte de bucate, care îmi aduce îmi minte vise de om cu casă şi bucătărie proprie.

Am o mamă care mi-a făcut prăjituri. Pentru colegii de muncă, pentru casa mea şi pentru casa lui.

Am câţiva Oameni apropiaţi cu care m-am văzut, mă voi vedea în viitorul apropiat sau de care azi m-a apucat un dor teribil, citind mesajele lor.

Am în suflet lumină şi multă dragoste. Uneori se împarte la doi, alteori se înmulţeşte cu doi…aşa, cât să fie echilibru.

Am în mine încă o parte de copil răsfăţat şi care simte nevoia de lucruri mici de care să se bucure.

Am însă şi un pic de maturitate în plus.

Am vise, am idei şi idealuri,  dorinţa de urca mai sus, de a zbura fără teamă, şi inconştienţa necesară înfăptuirii lor.

Şi de azi începând, până la următorul 8 aprilie, am 24 de ani.

Vă mulţumesc, dragii mei. Vouă, care m-aţi crescut. Vouă, care m-aţi iubit suficient cât să aveţi încredere în mine. Vouă, care m-aţi jefuit uneori sufleteşte. Dar mai ales, mulţumesc vouă, celor care mă faceţi să zâmbesc în fiecare zi. Pentru că fără voi, degeaba (le-)aş avea…

De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător[…]Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. ” (1 Corinteni, 13, 1 şi 13)

Un gând despre &8222;Posesiuni&8221;

Lasă un răspuns

