cronici pascale

printre intrebarile legate de „imi inchid, nu imi inchid blogul – ca oricum nu mai am timp de el”, am zis sa va dau de veste ca sunt inca pe aici.

ma pregatesc (mai ales sufleteste) de mutarea de la finele lunii, si imi petrec circa 9 ore pe zi la job (vreo 10 daca includem si transportul). din fericire pentru mine si pentru nervii mei, imi place cum se desfasoara lucrurile, inca invat, dar cert e ca nu ma plictisesc.

rad pe strada de cateva zile incoace, vazand frumusete de copaci infloriti. prin bucuresti, sau prin ploiesti, prin parcuri sau prin curtile caselor. pudzderie de flori albe si roz care mi se agata de suflet.

au inflorit si lalelele. stiu pentru ca le-am vazut la bunica in curte azi, in traditionala vizita de pasti. doar trei, primele din seria care ii umple curtea pana prin mai, rosii tivite cu alb, inca neinflorite de tot.

am stat cu ai mei zilele astea, m-am bucurat cu frate-miu de cadouri de iepuras si am citit dintr-o biblie pentru copiii despre rastingnire si inviere, am racit putin, mi-am vazut bunicii de la tara. ei aveau lacrimi in ochi cand am plecat. eu inca nu ma pot obisnui cu ideea ca imbatranesc si li se sterge timpul pe pamant.

m-am vazut cu raluca prin ploiesti, la pachet cu alex si irina. am povestit, am ras, am vorbit ore in sir la telefon cu andrei. nu am dormit prea mult, dar m-am odihnit sufleteste zilele astea, dupa o perioada mai grea, cu atacuri de panica si intrebari nesfarsite.

lucrurile curg firesc si lin, asa cum trebuie sa se intample. peste cateva zile implinesc 24 de ani. e primavara afara, si mie mi-e primavara in suflet.

si dincolo de toate, chiar si in zilele cele mai agitate si mai urate, descopar oaze de liniste si lumina. reale, palpabile si incredibil de frumoase.

nu se intampla nimic memorabil in bucataria mea. si poate tocmai de aceea, fiecare astfel de moment mi se pare esential de pastrat in memoria afectiva (si blogosferica se pare). pentru ca lucrurile mici si patratelele de ciocolata dulce-amaruie sunt cele care fac farmecul zilelor de aprilie.

2 gânduri despre &8222;cronici pascale&8221;

Lasă un răspuns

