Veşti bune

După interviuri, stări de stres, realocarea bugetului de nenumărate ori şi atacuri de panică, după plângeri în online şi în offline, a venit momentul să anunţ cu drag şi bucurie: de luni încep munca.

Într-un domeniu total nou, într-o firmă în plină dezvoltare, pe o creştere ascendentă în zona de contact între marketing, financiar şi comunicare. Cu un salariu bun pentru criza care a scăzut exponenţial salariile, şi nu chiar la capătul pământului (adică fac în jur de o oră de acasă la muncă, deci acceptabil).

Aşa că pot să îmi reiau liniştită visele despre Roma şi Bruxelles şi vacanţa din septembrie, bicicleta dorită e deja asigurată pe jumătate (uite că de-aia e bine că îmi citeşte mama blogul), şi lumea mea se aşează din ce în ce mai firesc pe un făgaş cursiv şi frumos.

Nu vreau să închei fără a mulţumi tuturor oamenilor care au împărţit CV-ul meu în stânga şi dreapta, lui Andrei, Ralucăi şi lui Make care mi-au suportat toate crizele de nervi, aşteptările, căderile, şi care au făcut totuşi din mediul nesigur unul de siguranţă afectivă. Şi maică-mii care uite ce plod deştept şi frumos a făcut 🙂

După cum am mai spus, se anunţă o primăvara tare frumoasă!

4 gânduri despre &8222;Veşti bune&8221;

  1. Sunt fericita si trista in acelasi timp.Fericita pentru tine, pentru realizarile tale prin propriile tale puteri, pentru ca esti in sfarsit fericita, pentru ca usor, usor ajungi, daca nu unde ti-ai propus, macar foare aproape.Doar esti o BERBEACA!!!Sunt trista pentru ca nu ti-am spus destul de des cat de mandra sunt cu tine,ca nu ti-am putut fi mai aproape, ca am fost prea sufocata de propriile-mi probleme pentru a le mai asculta si pe ale tale, ca mai mult te-am criticat decat laudat. Si ma doare cand ma gandesc cat de greu ti-a fost in ultimii cinci ani,departe de casa si familie.SI DA, AM O FATA FRUMOASA SI DESTEAPTA!!!(ca asa am crescut-o!!!!).In final:BRAVO OANA!!!!!!

Lasă un răspuns

