AMR 1 lună

Adică o lună până la ziua mea de naştere, că doar sunt de un egocentrism feroce şi trebuie să fac din asta eveniment naţional. 🙂 Acum, revenind la chestii serioase, am fost întrebată repetiv-obsesiv ce mi-aş dori de ziua mea. Şi cum nu aspir la titlul de miss să spun „Pacea mondială” (nu că nu ar fi un obiectiv dezirabil, dar parcă e cazul să fim şi pragmatici din când în când).

– obiectivul numărul 1 ar fi un job avut înainte de ziua mea. Asta pentru a putea petrece liniştită alături de mâna de oameni dragi şi frumoşi. Acum, ca să îmi fac puţină campanie de PR (cine ştie cine ajunge pe aici şi îmi aduce the dream-job :)) ), să vă spun ce ştiu să fac, şi ce îmi place mai ales. Adică: sunt mama şi tata şi toate rudele organizării la un loc, am în spate organizarea de diverse evenimente şi conform surselor secrete se pare că mă pricep să coordonez oameni, dar în acelaşi timp reuşesc să fiu şi team-player. Îmi mai place să lucrez cu copiii, în special în ambiente de educaţie non-formală sau în cadru out-door, iar aici experienţa de 5-6 ani de instructor de exploratori cred că îşi bifează bine cuvântul. Şi mai ştiu să scriu. Despre lună, despre stele, despre filosofie moral-politică şi etică aplicată, despre fluturi şi molii şi aş putea să învăţ să scriu şi despre extratereştrii la o adică. Avantajul e că pot scrie serios, având exerciţiul redactării de proiecte pentru un ONG dar şi cel al eseurilor academice, pot scrie jurnalistic şi obiectiv, şi pot bate câmpii cu graţie (de altfel, singurul domeniu în care deţin o graţie absolută şi minunată).

Trecând acum la restul dorinţelor:

– una bucată bicicletă. Una finuţă şi draguţă, adică exact cum sunt eu în zilele mele bune. Nu fac mofturi să fie nouă, ci doar funcţională. Asta ca să am pretext să scot mă scoată Andrei din casă în parc şi să facem poze.

– nişte bilete. Nu, nu de tramvai sau tren. Ci la Aerosmith şi Bob Dylan. Dacă e musai să alegeţi pe care să mi-l luaţi, votez Aerosmith.

– vreme bună la o săptămână distanţă, adică în weekendul de după, pentru a putea face ieşirea la 7 Scări planificată încă din decembrie.

Bun, se acceptă şi următoarele: eşarfe (de orice tip, multe, colorate), dulciuri (eventual, sub formă de ciocolată cu mentă), un voucher de vreo…cat vreţi voi pentru a îmi cumpăra cărţi.

– Oameni dragi lângă mine. Nu că nu aş fi înconjurată de ei, dar musai să fim toţi aproape în ziua aia. Şi pot trece peste lista de mai sus, primind în schimb zâmbete şi îmbrăţisări calde.

Acestea fiind spuse, vă anunţ că se mai anunţă un viscol. Şi că re-începem să punem supa pe foc. Şi dacă vreţi să ştiţi pe unde puteţi ieşi la un concert folk, aveţi la dispoziţie calendarul de la ForeverFolk.

Iar eu am avut revelaţia că în şase săptămâni se presupune că termin masterul şi am dizertaţia (aproape) gata. Adică e timpul să încep să mă panichez, că altfel nu dau randament :))

4 gânduri despre &8222;AMR 1 lună&8221;

Lasă un răspuns

