Cum mi-au stricat unele surpriza

Să-mi explice şi mie cineva cum e posibil să plăteşti nişte servicii în avans, să anunţi că prestarea lor e un cadou şi respectiva firmă să îşi bată joc de timpul şi nervii tăi?

Cadrul stă cam aşa: ziua mamei mele e săptămâna viitoare, şi m-am gândit din timp la un cadou care să fie al ei şi numai pentru ea.  Şi am decis pentru o sesiune de masaj şi un tratament cosmetic. Evident, în minunata urbe a lui Caragiale, adică Ploieşti.

În primă fază a trebuit găsit salonul şi cum eu stau la Bucureşti am apelat la Saint-all-knowing-Google. Spre marea mea încântare, după câteva pagini unde numai de informaţii bune nu dădeam, am găsit un salon cu site. Cu preţuri, numere de telefon, toate cele. Am purces la făcut rezervarea (azi pentru masaj, mâine pentru cosmetică), ieri m-am dus şi am plătiti totul şi am anunţat mama. Tipele de acolo foarte draguţe şi la telefon, şi la faţa locului, salonul îngrijit şi curăţel.

Iar azi…mama mea a stat o ora şi 15 minute (!!!!!!) aşteptănd să intre la masajul programat la ora 1, acompaniată de un „încă zece minuteţele, doamnă!”. Bineînţeles, a venit acasă un car de nervi, eu mă oftic pentru că mi-au stricat minunatele surpriza, şi apoi mă umplu şi eu de nervi. Şi sun…şi după 5 minute de scuze penibile aflu că s-au încurcat programările. Păi, băi tanti, nu era mai simplu să recunoşti că ai încurcat precum tuta nişte programări şi să îi oferi maică-mii posibiltatea de a se reprograma în altă zi, decât să ţii o oră de fraieră în aşteptare? Aşa îţi păstrezi matale clienţii?

Am primit acum o tonă de asigurări pentru ziua de mâine. Sunt curioasă dacă şi cum au de gând să spele pata pe care au reuşit azi să şi-o pună.Momentan, nu pot decât să mulţumesc din suflet salonului GabriElle pentru frumosul „cadou” şi surpriza stricată.

[şi în caz că nu aţi obervat a început iar să ningă!!!]

LE: Ieri (sâmbătă) tipele de la salonul de mai sus au reuşit să o facă pe maică-mea fericită. Preţul pe care l-am plătit pentru tratamentul cosmetic se pare că a meritat, iar a mea mamă a fost foarte încântată de tratementul primit. Masajul a fost reprogramat, scuzele au fost repetate şi se pare că ceea ce se întâmplase cu o zi înainte le-a fost o bună lecţie despre cât de uşor îţi poţi pierde clienţii. Din fericire pentru ele, pentru felul în care au reacţionat şi şi pentru comportamentul de ieri, au şanse să se aleagă cu o porţie de două noi cliente, cel puţin pe partea de cosmetică (pentru că pentru un set de proceduri pe care am plătit destul de puţin, în Bucureşti sau la un alt salon din Ploieşti aş fi plătit aproape de două ori mai mult). Aşa că, până la urmă, surpriza pusă la cale a fost reuşită.

Lasă un răspuns

