1 martie senin

Aveam în plan să scriu despre scrisorile lui Mozart, dar cum e prea frumos afară şi în curând voi ieşi din casă (cu scopuri productive, cum ar fi recuperatul cărţii de muncă), am hotărât că o las pe zilele următoare. Mai ales că de mâine până vineri/sâmbătă sau ceva de genul voi fi plecată la Ploieşti cu scopuri educative (ale fratelui, nu ale mele).  🙂

Scurt pe doi: nu ştiu la voi cum e, dar mie mi se urcă atmosfera asta de primăvară prin vene şi îmi aduce un aşa chef de viaţă şi mă încântă cu totul. O să trec peste toate kitsch-urile fenomenale care atârnă la tarabe şi care blochează trecerile, şi o să mă limitez la infuzia binefăcătoare de flori. Ghioceii din cana de lut de amintire sibiană, zambila elegantă ce ne încântă nările. Am început să văd mai des oameni care zâmbesc pe stradă. Şi geci mai subţiri.  Şi mai multe culori. Şi pentru prima dată în foarte multă vreme, cred că voi reuşi să îmi fentez astenia de primăvară.

Şi luna asta martie aduce cu ea zilele unor oameni dragi (ordinea strict cronologică fiind Cristina de la Focşani, siameza mea dragă, şi mama-din-bucate, Alina), şi încrederea din ce în ce mai mare că toate se aşează pe un făgaş la un moment dat.  Da, sunt fericită că am reuşit să structurez lucrarea de dizertaţie aşa cum îmi doream şi am început să am spor şi drag de ea. Am citit mult şi numai cărţi faine (momentan sunt în plină fază Dune). Şi cine ştie, poate odată cu dezgheţul şi încălzirea vremii, s-or mai dezgheţa şi nişte locuri de muncă (nu, încă nu am găsit nimic, dar nu disper – asta e şi o mică notă pentru toţi oamenii care se plâng că nu m-au văzut de mult, înţelegeţi voi singuri motivele care mă reţin prin casă, dar să ştiţi că nu v-am uitat :)).Iar aseară aşa m-am bucurat când cineva care ştie de multă vreme de blogul ăsta, dar abia acum l-a răsfoit s-a declarat încântat şi mi-am adus aminte ce fain e să ştiu că uneori oamenii chiar se bucură de cuvintele mele.

Prin urmare, azi scriu despre nimicuri cum ar fi că…e frumos tare să te trezeşti dimineaţa şi soarele să zâmbească. Şi să fie martie. Să bei ceai de fructe de pădure cu un strop de zahăr şi multă lămâie. Să nu îţi pese că iar ai „bad hair day”.  Să priveşti în oglidă şi să îţi placă ce vezi.

Şi pentru că Sefu’ de la Foreverfolk e un om bun şi are grijă să ne bucure inimile, diseară voi avea parte de un mărţişor muzical. Chitară flamenco şi oamenii care chiar contează: Raluca, Andrei şi Make. Cum sunt draguţă şi simpatică, vă las şi vouă o bucată.

Primăvară fără astenii să aveţi! 🙂

2 gânduri despre &8222;1 martie senin&8221;

Lasă un răspuns

