Din muzica de făcut bucate XXX

[acesta poate fi considerat un semn al faptului că mai trăiesc. Doar ca nu am chef să scriu, şi prefer să nu mai încerc să scriu din obligaţie, scăzând astfel calitatea chestiilor pe care le înşir pe aici. Dincolo de asta, am reuşit din nou performanţa de a mă captuşi cu un pui de răceală şi prin urmare sinusurile dureroase îmi afectează grav capacitatea de concentrare]

Am avut o perioadă lungă, foarte lungă de timp când muzica era o continuare firească a oricărei activităţi zilnice. Făceam teme (în liceu), scriam lucrări şi eseuri (în facultate), munceam (la fosta corporaţie) cu muzica curgându-mi continuu din boxe sau căşti (în funcţie de situaţie). În ultima vreme nu am prea mai ascultat muzică. Nu ştiu de ce, un resort s-a defectat undeva şi parcă orice piesă veche şi dragă era depăşită, iar de piese noi nu aveam stare să caut. În ultimele zile (de la concertul Zoiei încoace) m-am apucat aşa…un dor de muzică.  Şi stau şi ascult, piese noi, piese vechi, piese de la noi, piese de la ei, uneori liniştite, alteori zbucimate. Muzici care îmi fac bine. Muzici dragi.

Azi avem triplă recomandare muzicală.

Eva Cassidy (Songbird e preferata personală, şi de-asta aleasă)

Jason Mraz (piesa asta e simpatică şi te umple de energie dimineaţa. Iar nenea Mraz asta oricum merită ascultat)

si Peter Gabriel (aici a fost dificil cu decisul pentru că reascultâdu-l ieri şi azi am realizat câte piese faine poate să aibă. Şi m-am lovit de faptul că îmi era apoape imposibil să aleg între piesa de mai jos şi In your eyes. Aşa că am dat cu banul. A ieşit Book of Love. Da, mă duc să îmi mai afund niţel sufletul în muzică. Ceea ce vă doresc şi vouă :)]

2 gânduri despre &8222;Din muzica de făcut bucate XXX&8221;

Lasă un răspuns

