Update

Am fost pe la Ploieşti o fugă, teoretic trebuia să mă întorc duminică. Din motive de zăpezi, am revenit în Bucureşti azi. Printre puţinele bucurii pe care le găsesc in lipsa jobului e şi aceea că nu m-a obligat nimeni să înfrunt nămeţi zilele astea. I-am înfruntat oricum ieri, când am fost cu frate-miu la derdeluş, ne-am dat cu sania şi ne-am bătut cu zăpadă.

Înainte de plecare, am fost la aniversarea de 5 ani a Zaduff-ilor. Mi-a plăcut concertul. Am şi ţopăit un pic, aşa cât să îmi dezmorţesc oasele, m-am hlizit cu Andrieş la masă, am văzut oameni faini.

Văzut Amalia. Amalia mea dragă, care a terminat filosofia şi a luptat pentru visul ei mai vechi (facultatea de teatru, pe care acum o urmează la Iaşi). Amalia cu care aş putea vorbi ore în şir, şi tot am găsi ce să ne spunem, de care îmi era dor, şi de care sunt mândră. Şi mai ales de toate, unul din oamenii de care poţi învăţa ce înseamnă să lupţi pentru visele tale. Mâine văd şi siameza, cu sesiune terminată şi cu tolbe de poveşti de depănat.

Spre finalul acestei săptămâni, începutul săptămânii ce vine sper să  apară expoziţia de brăţări online. Oamenii care le-au văzut s-au declarat încântaţi, aşa că viitorul meu se pare că stă în lucru manual 🙂 (adică făcut noduri).

Închei updateul cu un sfat prietenesc pentru purtătorii de ochelari: aveţi mare grijă unde şi cum vă procuraţi respectivele accesorii necesare. Nu de alta, dar astăzi am avut surpriza să constant că minunatele mele dureri de cap constante şi criminale din ultima perioadă nu sunt cauzate de o creştere a dioptriei sau de statul prea mult la calculator…ci pentru că anul trecut deştepţii care mi-au făcut ochelarii nu au respectat reţeta întocmai. Adică mi-au pus lentilele care trebuie, dar distanţa dintre centrele lor este de 68 mm. Asta în condiţiile în care distanţa mea e de 62. Prin urmare, în ultimul an ochii mei au depus un efort suplimentar pentru a se concentra. Aşa că, aveţi grijă că nu ştiu cât de dispuşi sunteţi să vă riscaţi privirile şi sănătatea pentru servicii neadecvate.

Eu şi pupilele mele încă excesiv dilatate în urma picăturilor de ochi să dorim o săptămână productivă şi frumoasă!

Lasă un răspuns

