Explicatie scurta

Pentru cei care se intreaba de ce nu mai scriu zilnic aici, de ce stau foarte putin pe facebook si aproape am renuntat la twitter in ultimele saptamani:

absenta mea (sau cel putin inconstanta din ultima perioada) are drept cauza directa un puseu de responsabilitate legat de dizertatie asezonat cu ceea ce cred eu ca e un semn ca (iar) trebuie sa imi schimb ochelarii (adica niste minunate dureri de cap).  Din pacate, cel mai deranjat de problemele mele este, in mod evident blogul. Nu de alta, dar a scrie articole pentru el necesita cel mai mare grad de concentrare.

Una peste alta, febra musculara  mi-a mai trecut, eu inca nu am job, am reusit in mai putin de o saptamana sa imi schimb de trei ori structura dizertatatiei si…cam atat. Conform lui Make, devin antisociala. Conform mie, be aware, voi reveni curand! 🙂

6 gânduri despre &8222;Explicatie scurta&8221;

    • Ocazie prin care, daca facem o deductie logica Make e echivalentul Shefului. Nu pentru ca am zis eu asta, ci pentru ca Mishu e de vina. Si nu recunosc ca devin antisociala 🙂

Lasă un răspuns

