Revista zilelor ce-au fost

E 3 dimineaţa. Tocmai am terminat un studiu de caz legat de analiza unei culturi organizaţionale. Un proiect pentru facultate făcut cu drag, aşa cum nu am mai scris de mult unul (evident, finalizat cu o noapte înainte de predare, că altfel nu se poate). Mai trebuie corectat, între timp am luat o pauză pentru a îmi înşira gândurile pe aici, să nu se simtă blogul părăsit şi singur (mai ales că mă cam trage de urechi pentru că în ultima vreme se simte stingher şi neglijat).

Cum nu am nimic măreţ de comunicat, acest post este despre ce a mai făcut subsemnata în ultima perioadă, că să aibă de ce îşi aminti când o să îmbătrânescă. 😀

Păi, de vreo patru zile face practică la bancă. 4 ore pe zi, timp de 3 săptămâni. În vederea unei potenţiale angajării. Şi a hotărât că nu îi place, că 4 ore de lumină artificială te pot obosi cât o noapte de petrecere, că nu poate să se îmbrace numai în alb, bej, negru, gri, bleumarin sau albastru deschis (adică, da, îmi plac hainele office, îmi vin bine şi ma simt bine în ele, dar nu obligată la combinaţii restrictive). Aşa că voi face asta până la capăt şi gata. O bifăm ca o experienţă în plus, dar nu ne place în bancă.

În rest merge la interviuri (le mulţumesc pe acestă cale celor care au dat cvul meu prin stânga şi drepta cu intenţia de a mă ajuta). Până acum unul singur mi-a făcut cu ochiul la modul real, în sensul de a face ceva lucruri pe care le ştiu plus activităţi noi. Dacă se leagă până la final, se pare că tot corporatistă rămân (asta dacă nu plec la Bruxelles, ştiu prietenii de ce).

Am avut şi întâlnirea lunară cu instructorii de exploratori din Bucureşti. Ne aşteaptă specializări, festival, camporee, tabără naţională, tabără făcută de Titu. Planificări frumose, multe notiţe, abia aştept să mai învăţ câte ceva, cot la cot cu copiii.

Din ce mi-am propus pe luna asta să fac mai am de recuperat câteva: adică nu am ajuns la ski, din motive de lipsă de zăpadă pe pârtie (şi pe malul Dâmboviţei nu merge a skia, cu toate că e zăpadă destulă). Şi mi-am (auto)prelungit termenul pentru strângerea materialelor şi structurarea lucrării de dizertaţie cu 15 zile (adică de pe 15 pe 30 ianuarie, adică săptămâna viitoare cu asta mă ocup).

În schimb am făcut alte lucruri frumose şi (unele dintre ele) utile.  M-am tuns (nu, nu doar am tăiat din vârfuri, ci am scurtat destul; eu zic că e draguţ, alţii nu ştiu ce zic 😀 – not that i care to much); am mers la sala de repetiţii şi m-am jucat cu vocea pe microfon (că ce a ieşit a fost un fel de mic dezastru este o altă poveste); ne-am apucat de pregătiri intense pentru Toefl* (cu Andrei de săptămâna asta, cu Cristina de săptămâna viitoare); am învăţat trei acorduri de chitară (pe care sigur le uit până data viitoare când pun mâna pe o chitară, dar măcar e un început);  şi (my personal favorite pe săptămâna asta) am făcut îngeraşi în zăpadă la miez de noapte, ne-am bătut cu zăpadă (adică eu am încercat să mă bat cu el, iar el m-a trasformat în om de zăpadă), şi m-am bucurat ca un copil de ninsoarea asta multă şi frumoasă (da, ştiu, se circulă greu şi trotuarele au devenit nişte fâşii de 20 de cm pe care oamenii merg in şir indian).

La capitolul întâlniri, concerte, filme: am reuşit performaţa să mă văd cu Raluca (care e în sesiune, cu care nu îmi mai permit să vorbesc zilnic la telefon, şi prin urmare chiar m-am bucurat să mă văd cu ea, mai ales că până la sărbătorirea post stresiune nu o mai prind), am văzut „Sherlock Holmes” aseară  la cinema şi mi-a plăcut (menţionez că în ultima lună de zile am păşit de mai multe ori în cinematografe decât în ultimii patru ani, de când stau în Bucureşti), nu am ajuns la concertul lui Nico (dar am auzit că a fost frumos), nici aseară la FolkFrate (apropo, Teddy: „La mulţi ani!”), mi-am recuperat în schimb cărţile din Mojo şi am ascultat „Bună variantă rea” şi…am plecat 😀

Acestea fiind spuse, constat că ora este 3:40. Prin urmare, voi apăsa butonul de „publish”, voi mai arunca un ochi pe minunatul eseu, şi voi profita să mai dorm 4 ore.

Să ne citim cu bine!

*Legat de Toefl şi pregătiri: dacă sunteţi interesaţi de pregătiri, sau ştiţi pe cineva interesat, sau aveţi nevoie de un cineva care să vă înveţe engleza, daţi un semn. Adică ofer meditaţii , la preţuri avantajoase, cu garanţia calităţii (mda, sună a anunţ la ziar…). Detalii primiţi pe mailul oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com. Nu primesc cereri în căsătorie, schimburi în natură şi alte oferte de gen! Vă foarte mulţumesc!

(între timp e 3:55, aşa că: Bună dimineţa, lume!)

2 gânduri despre &8222;Revista zilelor ce-au fost&8221;

Lasă un răspuns

