ganduri inzapezite

ninge dintr-o data si parca iar m-au luat fulgii prin surprindere.  dupa o buna bucata de vreme in acorduri de blues cu versuri tomnatice, privelistea fulgilor ce se alergau bezmetic la lumina becurilor stradale mi-a lasat respiratia un pic pierduta.

stiu ca maine nu o sa imi mai placa ninsoarea, cand va trebui sa ma misc prin bucuresti. stiu ca imi aluneca cizmele si nasul si degetele imi devin rosii. dar mai stiu ca azi mi s-au asezat gandurile in forma de fulgi.

ninge tocmai azi, dragul meu. ca sa departam putin de lume si sa ne aruncam privirile spre cer si ploi albe.

si la final, cand toate zapezile or fi obosit sa vina peste noi, sau noi om fi obosit sa alergam dupa ele, cu nasul rosu si degetele reci voi sta in caldura casei cu semineu.

uneori, cand pana si refugiul in vise te oboseste, e deajuns sa ninga ca sa speri in frumos si bine.

sa va ninga placut si pe voi!

Lasă un răspuns

