Ce o va sa fie (dorinte si rezolutii pentru 2010)

Ce imi doresc anul asta?

Imi doresc un an cu sanatate. Pentru mine, si mai ales pentru cei dragi.

Imi doresc un an in care sa imprastii lumina si caldura. Prin fapta, prin zambet, prin ganduri bune. Atat cat pot si atat cat va fi primit de cei de langa mine.

Imi doresc un an in care sa simt frumos. Exact asa cum am inceput sa simt la inceputul lui.

Imi doresc un an in care sa iubesc si sa ma las iubita.

Imi doresc un an cu Oameni langa mine. Oameni frumosi ca cei care mi-au luminat si 2009, Oameni cu inima deschisa, Oameni de care m-am legat, Oameni care stiu sa zambeasca, sa certe, sa daruiasca.

Si imi mai doresc ca Oamenilor de langa mine sa le fie bine si frumos tot anul.  Si sa chiar daca uneori le e greu sa nu cada.

Imi doresc un an in care sa cresc in continuare. (si, nu, nu ma refer la inaltime).

Imi doresc fericire atat cat sa o apreciez cu adevarat, tristete atat cat sa pot invata din ea, iubire atat cat sa daruiesc inzecit, sanatate atat cat sa pot lucra si sa actiona in domeniile care imi plac,  liniste sufleteasca atat cat cuprinde.

Iar voua va doresc tot ceea ce va doriti si voi!

Ce vreau sa fac anul asta? (ordinea este aleatorie, asa cum a fost insirate gandurile pe o foaie si ulterior completate)

– mai mult sport (iar aici ar fi de bifat sa merg la ski si la escalada)

– sa citesc 1 carte pe saptamana (si aici ma refer la cartile care tin de preferinte personale, cum ar fi romanele, memoriile, jurnalele, nu la carti de filosofie sau specialitate). Din aceeasi zona de lectura ar fi sa recuperez in a scrie despre cartile citite (am vreo 7-8 care asteapta) si sa nu mai aman scrisul despre ele pe blog atunci cand le termin.

– sa raman consecventa in ceea ce priveste activitatea pe blog. Nu imi mai propun un post zilnic, dar imi propun sa scriu in continuare cel putin 3-4 posturi pe saptamana.

– sa ies din Bucuresti cel putin o data pe luna (si nu, mersul acasa la Ploiesti nu se contorizeaza), sa descopar cel putin 4 locuri nevizitate pana acum, sa vad Viena (sau Budapesta, sau Amsterdam, sau Haga – asta vom stabili prin februarie).

– sa scriu 2 articole pe saptamana pentru ForeverFolk (cel putin atat :P)

– sa plec in toamna la un master/doctorat/proiect de cercetare (in alta tara, evident. Suedia – Finlanda – Olanda- Norvegia fiind ordinea preferintelor)

– sa imi scriu proiectul de dizertatie si sa il sustin in vara

– sa dau examenul Tofel in martie (Cristina, impreuna cu tine, da?). Si inca un examen de business english (Raluca, siameze si la asta?)

– sa devin ghid la exploratori

– sa lansam blogul/siteul adresat instructorilor de exploratori (tot alaturi de Cristina)

– sa imi gasesc un job pana in martie, care sa imi placa si sa ma motiveze

– din iunie sa am o (a)casa [care va fi inchiriata]

Aceastea fiind spuse, am terminat cu posturile dedicate noului an, listele de mai sus e posibil sa sufere anume modificari, aceastea fiind semnalizate pe parcurs.

Si daca vreti sa va amuzati putini, iaca ce imi dadu prin link siameza. O lista de promisiuni imposibil de respectat pentru berbecii ca mine, dar pe care ni le propunem in mod constant. Va las pe voi sa ziceti daca se potriveste.

„Promit sa nu ma enervez decat atunci cand nu se mai enerveaza nimeni. Promit sa ma gandesc inainte sa intru in esecuri si scandaluri, promit sa schimb in viata mea doar ceea ce stiu ca nu se va schimba peste noapte, promit sa nu mai grabesc decat pe trecerea de semafor, promit sa-mi fac dusmani doar dintre cei care nu-mi vor binele”

La modul serios, promit doar sa incerc sa devin un om mai bun.

2 gânduri despre &8222;Ce o va sa fie (dorinte si rezolutii pentru 2010)&8221;

  1. Mai copil…vreau sai eu partea cu escalada…Astept sa imi zici mai multe!
    Si nu uita sa ma inviti pe la tine in vizita cand oi ajunge in Norvegia, Suedia sau undeva pe acolo…

Lasă un răspuns

