Stări post-sărbătoare

Mi-a fost cald şi bine acasă zilele astea. Am ornat coroniţe, am aprins lumânări parfumate, am gătit bradul şi ne-am făcut cadouri. Am dat câteva mesaje, am vorbit cu câţiva oameni dragi la telefon, am zâmbit mult. Mi-am vizitat bunicii dragi, am revăzut colegi de liceu, am îngheţat cu Raluca în centrul Ploieştiului aştepându-l pe Alex.

De ieri am revenit în Bucureşti, împreună cu frate-miu (asta pe post de cadou pentru el). Plouă şi e urât afară şi încerc să fac o analiză a anului ce se petrece curând şi parcă a trecut mai mult decât un an din ianuarie anul trecut până acum. Pot doar spera că am crescut, ştiu sigur că mi-am rărit Oamenii cu adevărat importanţi (iar vouă, celor care îmi sunteţi aproape oricum şi oricând vă mulţumesc din suflet), am cunoscut şi alţi oameni, am căzut, m-am ridicat, am început să reînvăţ să privesc mai mult spre mine decât spre celălat şi să mă definesc prin ceea ce sunt nu prin ochii privitorului.

Îmi e bine zilele astea, când stau şi privesc pe geam şi îmi dau seama că am parte de o groază de lucruri frumoase. Pe care probabil nu le-aş fi apreciat dacă nu ar fi fost şi cele mai dureroase.

Să fiţi iubiţi!

[încă nu vă spun „La mulţi ani!” pentru că dincolo de tot ce a însemnat anul asta ca evenimente, trebuie să mai scriu ceva despre Oamenii care l-au însoţit]

Un gând despre &8222;Stări post-sărbătoare&8221;

Lasă un răspuns

