Zile cu mulţumiri

Se întâmplară multe în ultima vreme, toate bune şi frumoase.

– concertul de sâmbătă susţinut de Corul LTA, şi de copiii de la ICC (de altfel, cei care erau scopul concertului), unde am mers cu Avalanşa. Mersul de la Palatul Copiiilor până la Unirea într-un Bucureşti aproape părăsit, prin zăpadă ce ne înconjura din toate părţile, de la cea aşezată pe trotuar, la cea care viscolea atât de frumos. Poveşti, promisiuni, planuri.

– seara de cabană, din aceeaşi sâmbătă. Cu Crisa, Jonnie, Mysha, Andra, Cristina, Cami, Alina, Fram, Comănel, Jenică, Sânziana et comp. Şi cu pretexul atât de bine venit, tocmai din Cluj, pe numele său Mishu.

– duminica cu petrecerea de Crăciun şi premiile ForeverFolk. Cu Make agitat, cu Raluca la intrare şi Sabina râzând, dând din mâini, din picioare. Toate trei asezonate în tonuri de Crăciun. Cu „mama din bucate” în sală (mama din bucate e mama oanei din bucate conform definitiei lui Misha). Premii, cântece, oameni faini, emoţii. A ieşit frumos. Şi pentru a multa oară în ultimul an de zile, am fost fericită că sunt membră a echipei FF, şi le-am mulţumit (atunci în gând, acum în scris) lui Make şi Ralucăi pentru că mă suportă şi mă sprijină. În rest, le mulţumesc celor care au fost acolo, care au votat, care ne susţin şi ne împing de la spate. Şi le mai mulţumesc şi tuturor celor care ne-au pus beţe în roate sau vorbe în spate. Aşa am mai crescut un pic. Şi îi mai mulţumesc Oanei pentru primul cadou de Crăciun şi pentru băscuţă 🙂

– luni de împachetat cadouri corporate. Luni de planuri şi cu surprize. Luni cu ceai şi limonadă şi poveşti. Luni aşa cum mi-aş dori să am măcar o dată pe săptămână.

Azi e marţi. Scriu încă de la calculatorul de la muncă. Care muncă s-a încheiat (de tot) în mod oficial acum 12 minute. Am primit şi azi cadouri. Unele, pentru că aşa e tradiţia. Altele, de suflet (mulţumesc Anda, Adelina, Dănuţa, Georgi, Dana). Plus un set de vase japoneze de ceai. De la şeful meu francez care merită titlul de „cel mai fain şef din lume”. S-a mai încheiat o etapă din viaţa mea profesională. Am zile în care mă bucur că e aşa. Am altele când ştiu că o să îmi fie dor de ciment. Merg înainte, cu aceeaşi stăruinţă şi încăpăţânare de berbec ce mă caracterizeză.

Mă aşteptă căutatul de cadouri, un film, bagajele. Şi acasă mă aşteaptă frate-miu să împodobim bradul, să ne bătem cu zăpadă, să aşteptăm înfriguraţi să vie Moşul.

Da, a început să se înmoaie zăpada şi e totul o mocirlă. Da, peste tot e aglomeraţie.

Dar în oamenii dragi ai mei e curat şi frumos. Şi sunt aprinse lumânări şi totul e aranjat de sărbătoare. Nu numai în perioada asta a anului, ci în fiecare zi. Doar că zilele astea, e un pic mai altfel totul. Şi îmi e bine aşa cum e.

Sper din tot sufletul să vă fie şi vouă la fel.

2 gânduri despre &8222;Zile cu mulţumiri&8221;

Lasă un răspuns

