Din muzica de facut bucate XXVII

Nu ştiu pe la alţii prin minte cum o fi ziua asta de luni, dar la mine parcă tare bine şi frumoasă e. M-am trezit zâmbind, poate pentru că am reuşit să dorm 7 ore consecutive, asezonate de vise frumoase. Poate pentru că am vazut zăpadă. Poate pentru că ţi-am (re)văzut zâmbetul şi m-am împiedicat suav de el. Poate pentru că am avut o (a)seară surpinzătoare, cu oameni care nu mă uită şi mă scot din decoruri bine (pre)stabilite. Mai sunt 7 zile până la petrecerea ForeverFolk de final de an şi abia aştept, mai e puţin şi iau concediu (că va fi prelungit pe o perioadă nedeterminată nu mai contează, e doar bine că voi fi şi eu liberă de sărbători), sâmbătă se întâmplă să îmi fie şi Avanlaşa plină de zâmbet prezentă în Bucureşti şi ne-am făcut planuri măreţe.

Iar tu…tu poţi să mă suni noaptea, căci atunci pot să te aud cel mai bine 🙂

Lasă un răspuns

