Se caută propuneri de Revelion

Cu siguranţă nu sunt unul din oamenii care îşi cumpără locul la cabană şi biletele de avion încă din august pentru finalul anului. Mai  mult chiar, nici măcar în septembrie nu îmi pun problema legat de ce aş putea face la final de an. Undeva, prin noiembrie încep să mă gândesc că ar fi cazul să găsesc ceva de făcut, dar nu mă zbat prea tare, întrebarea „Ce faci de Revelion” fiind una cu un caracter pur retoric.

Una peste alta, eu şi siameza-colega de FF- prietena Raluca am ajuns în faza în care chiar am realizat că mai sunt trei săptămâni şi noi tot fără planuri/oferte etc suntem. Prin urmare, voi ce faceţi de Revelion, oameni buni? Aveţi planuri, aveţi oferte, aveţi ceva care să ne coafeze şi pe noi (adică să nu fie excesiv de scump, să fie într-un loc simpatic şi cu atmosferă faină)?

Aşteptăm propuneri, idei, oferte cu mare drag, fie ele prin comentarii sau la adresa oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com.

Lasă un răspuns

