Ce am mai aflat azi

– că sistemul meu imunitar e în plop, şi plopul în aer. Din păcate, constatarea asta nu face nici să îmi scadă febra, nici să nu îmi mai curgă nasul, nici să îmi lămurească dilema: cum am reuşit să răcesc în halul asta, pentru a doua oară într-o lună?

– că trebuie musai să revin la agende şi la planificare timpului, înainte să ajungă un haos total în capul meu.

– că din ianuarie nu mai am loc de muncă.

– că am pierdut nişte oameni şi mi-e dor de ei. Că am alţi oameni aproape şi sunt fericită.

– că nu ştiu să reacţionez în situaţii în care sunt evitată, că trag de cei de lângă mine, şi că nu ştiu să pierd, chiar dacă e evident că am pierdut.

Una peste alta, sunt nesimţit de calmă dată fiind situaţia, îmi impun să cred că o să se rezolve toate şi că va fi bine, până la urmă sunt încă (destul de) sănătoasă, cu minţile întregi şi cu destulă forţă să o iau de la capăt.

A mai aflat cineva, ceva astăzi?

Lasă un răspuns

