Concurs de înot (Bacău, noiembrie 2009, ziua 2 şi rezultate)

După ce sâmbătă seara echipa a avut parte de şedinţă (unde au fost punctate plusurile şi minusurile primei zile), băieţii au adormit repede, undeva în jurul ore 22.30. Fetele au fost mai greu de convins, dar doamna Ioana (antrenoarea lor) a avut ultimul cuvânt până la urmă. Duminică la şapte eram în picioare, pregăteam echipamente de concurs, în timp ce încercam să şi strângem tot, pentru că după-amiaza urma să plecăm cu toate bagajale în microbuz.

Dupa micul dejun am ajuns la bazin pentru încălzirea dinaintea competiţiei. Am fost primii (adică nici măcar nu era deschisă intrarea laterală de care aveam noi nevoie 🙂 ). Tura de dimineaţă a însemnat fluture şi ştafetă 4X50 m liber. Pentru Gabi (şi pentru mine) a însemnat un progres. Adică la stilul fluture nu i-am cerut nimic, pentru că la Arad am văzut că nu se prea descurcă. Ei bine, mi-a (şi şi-a) demonstrat că poate. A înotat corect, frumos şi cu o îmbunătăţire a timpului de 10 de secunde (!!!). Adică avea timp de start 1.03 şi a scos 50. După cum am anunţat deja, fetele au luat locul trei la ştafetă. Ne-am încurajat fiecare pe fiecare, toţi pe toţi, deja la prânz nu mai puteam vorbi foarte bine.

Reuniunea de după amiază a însemnat spate şi 4X50 m mixt. Copilul a fost în parametrii, îmbunătăţirea nu a fost extrem de mare, dar tot îmbunătăţire e şi asta. Fetele au mai luat o diploma. Noi am mai raguşit un pic. Ceea ce m-a lăsat un pic cu gura cascată pe tot parcursul concursului a fost numărul de descalificări. Cred că nu e fost proba fără una-două descalificări. De la starturi luate greşit sau înainte de semnal, până la întoarceri greşite, făcut mişcări de alt stil decât cel care era în probă, sau nerespectarea regulamentului (aici a fost o poveste întregă, la ştafetă de mixt băieţi, la care s-a adunat juriul de apel, greşeala şi-a asumat-o antrenorul, echipa a rămas descalificată, părinţii prezenţi au inceput să huiduie, până la urmă totul s-a rezolvat).

A fost un concurs frumos. Rezultatele au fost poate mai puţin spectaculoase faţă de Arad, dar am putul observa că piticii au crescut, că încep să dea din ce în ce mai mult dacă sunt motivaţi, că au voinţă. Organizare (din punctul meu de vedere cel puţin) a fost de nota 10, probele s-au derulat cursiv şi nu au fost întârzieri, bazinul de la Bacău îşi merită titulatura de piscină olimpică. S-au făcut şi două noi recorduri naţionale (la băieţi, 10 ani, 50 m crowl şi 50 m bras). Despre oraşul Bacău nu prea am ce spune. Poate doar că are o biserică mare în construcţie undeva, aproape de centru, unde e şi un sens giratoriu mare de tot. Şi mai are un magazin fain cu pixuri (de unde mi-am luat stilou, am luat cadouri, şi unde am fost cu anterorii ploieşteni într-o pauză).

După toate aventurile celor două zile, copiii au fost duşi ls pizza, eu am fost luată cu maşina, şi am purces la drum lung spre Ploieşti. Acasă, mama mă aştepta, am mai schimbat vreo două vorbe şi am dormit tun până azi dimineaţă.

Iată şi listele cu rezultate, pe reuniuni.

Reuniunea 1.

Reuniunea 2.

Reuniunea 3.

Reuniunea 4.

Revin în curând şi cu pozele, după ce le descarc, selectez, şi  (mai) dorm puţin 😀

Lasă un răspuns

