Concurs de inot (Bacau, noiembrie 2009, I)

Weekendul in plina desfasurare se pare ca este unul plin de premiere. Unele mai bune, altele mai putin bune, toate cu acelasi gust proaspat si verde. Dupa o noapte alba care a inceput cu scopuri educational-educative (adica am invatat sa joc canasta, si mi-a placut, si m-am amuzat. nu numai eu, din fericire :). thanks for the invitation, you 😀 ) si s-a terminat cu program de karaoke home-made (chestie simpatica, de executat intre prieteni si care starneste melancolii, hohote de ras si fite de vedete), m-am imbarcat la 6 dimineata in tren, cu destinatia Bacau.

Oprire la gara, din gara in taxi, apoi direct in fata bazinului. Adica a piscinei olimpice. Adica a locului de desfasurare a Concursului National de Inot pentru Copii 10-11 ani. Stiti deja, v-am tot scris toata saptamana despre el. Locul fain de tot, mare, cu tribune pe de-o parte si de alta a bazinului mare, albastru, curat, cu doua intrari, invartit in jurul lui pana am identificat gasca vesela de SPL-isti.  Multi copii, evident si multi parinti, cald si totul foarte curat. Exact asa cum ar trebui sa fie orice bazin in care se organizeaza o competitie.

Premiera si pentru grupa de baieti si fete de 10 ani de la Ploiesti, care au participat pentru prima data la proba de 100 de metri (liber). Au fost putin crispati, s-a simtit asta, rezultatele obtinute puteau fi un pic mai bune. Dar e un pas inainte pentru ei, si le dorim cat mai multe asa. Au fost si surprize frumoase, cum ar fi clasarea pe locul 4 a Emiliei Colt la respectiva proba. Da, stiu, reactia poate fi…dar putea fi locul 3. Reactia mea e ca e un foarte bun inceput.

In rest, liber si bras pe 50 de metri. Si pentru fete si pentru baieti. Copilul familiei cu o imbunatatie de 2 secunde la liber, cu un timp destul de slab la bras (unde ne asteptam sa aiba cea mai ok evolutie). Dezamagiri legate de pierderea locului in stafeta. Dar speram ca o sa fie un fenomen similar Aradului, chiar daca in sens invers. Daca la Arad a fost motivat tocmai pentru ca si-a depasit si propriu record si un alt coleg, poate acum o sa fie motivat tocmai pentru a isi recupera locul. Oricum, a inotat corect, frumos, a avut niste starturi de nota 10.

Acum incerc sa conving cei patru magnifici (Gabi si inca 3 colegi) sa adoarma, pentru ca maine o luam de la capat. Plus ca si eu am niste ore de recuperat de somn, si niste febra musculara si dureri de spate de reparat. Asa ca…noapte buna, tuturor, doamnelor si domnilor!

Revin cu povesti, cu poze, cu ce am mai facut pe aici.

[REZULTATELE PRIMEI ZILE]

Lasă un răspuns

