Ne pregatim de Concurs de inot (Bacau 2009)

La Bacau de data asta, la Campionatul National pentru Copii 10-11 ani. Intr-un bazin renovat de curand, care cel putin din imagini arata asa cum trebuie sa arate un bazin de inot, si nu cum le vedem de multe ori.

Inca nu au aparut listele de start, sper ca pana sambata cand o sa ajung si eu acolo sa le gasesc pe undeva (ca de obicei, swim.ro si Sabin or sa imi fie de mare ajutor). Tot ca de obicei, Gigel (aka laptopul din dotarea personala) o sa ma insoteasca, pentru a putea da informatii la cald despre atmosfera generala, si mai ales despre copiii veseli ai CSS Ploiesti (unde, evident, se afla si frate-miu).

Pana una alta, am avut revelatia ca in Bacau e magazinul Nootka (pentru cine nu stie e un magazin fain cu articole sportive) asa ca o sa am pe unde sa imi clatesc ochii. In rest, o sa il iau la picior si la plimbare, pentru ca am gazda abia sambata pe seara. Asa ca, daca sunteti din zona, poate ne vedem la o cafea/ceai/apa plata cu lamaie 🙂

Apropo de astea:

– pleaca cineva din Bucuresti sambata dimineata in directia respectiva? Eu nu o sa pot pleca de vineri, si as vrea sa ajung inainte sa inceapa concursul, iar momentan singura varianta e trenul care ajunge la 10.25 acolo…

– are cineva un aparat foto mai bun de imprumut?

[Pentru cei care nu stiu inca, fratele meu face inot de performata si anul acesta a inceput seria competitiilor la nivel national – am fost la Pitesti, la cupa de acolo, pentru pregatire (partea I, partea II), si la Arad – Campionatul national pentru copii (partea III, partea IV, partea V, partea VI)]

5 gânduri despre &8222;Ne pregatim de Concurs de inot (Bacau 2009)&8221;

  1. Mult succes fratiorului tau.Si noi vom fi la Bacau,cu Andrei care participa la 11 ani.
    Te-am gasit cautand listele de start sau ceva scris despra concursul de la Bacau…

    • Mult succes si voua. O sa mai pun cate ceva pe aici, imediat ce mai aflu informatii. Momentan, tot ce stiu e ca cei de la Federatie se ocupa de liste si tot ei ar trebui sa le publice.

  2. Participantii si insotitorii acestora beneficiaza de un discount de 15% in cafeneaua Bourbon cocktails & coffee din Central Plaza (Carrefour), langa Bazinul Olimpic de Inot.

    • Sunt sigura ca micutii nostri de 10-11 ani vor fi incantati de un cockteil si o cafea dupa concurs 🙂 Pe de alta parte, noi, suporterii lor, chiar vom avea nevoie de ele . Good idea!

  3. nu am stiut ca pleci ca vb cu tatal Alinei sa pleci cu el(a plecat azi dimineata)si-ti dadeam si camera sa filmezi,dar sper sa-i faci cateva poze Emiliei sa mi le trimiti si mie pe email.eu am vb cu fata dupa prima proba si am intele ca a acos cel mai bun timp din echipa fetelor(nu mai vb ca este o imbunatatire a timpului personal).sper ca ti-ai dat seama ca sunt Alina

Lasă un răspuns

