Din muzica de facut bucate XXVI

te-as desena albastru. sa te pot arunca apoi in sus, sa te privesc incet prin geamul biroului, sa te blestem cu soapte amare cand te acoperi de cenusiu ploios

te-as desena verde. sa te imbrac in rochii de vara. sa te sorb fierbinte si un pic amarui din cana de ceai, in fiecare dimineata. sa te iubesc la inceput de primavara, cand te agati cu noutatea a 2000 de ani de coaja copacului. sa te caut printre globuri in ajun de sarbatoare.

te-as desena si un pic rosu. sa te am la picioare in forma pantofilor mei. sa mi te scurgi incet prin vene. sa imi notez trecut si vise in foile tale. sa te caut printre buburuze de lut, printre frunze de toamna, prin apusuri.

la inceput de tot, de-as fi desenat galben. sa te culeg de pe alei prafuite toamna. sa imi luminezi zilele si din cand in cand sa ma topesti. seara, sa te agat pe tavanul cerului si sa stam asa pana dimineata.

azi te-as desena in carbune, o amintire difuza si ciudata, un fel de schita mentala traspusa in cuvinte

si in loc sa fac astea, ma ascund intr-un cantec de flaut.

si te voi desena mental diseara, la concertul Cantos din 100 Crossroads.

Lasă un răspuns

