Agende, planuri, lipsa de inspiratie

Am reuşit să descifrez printre rânduri ce s-a întâmplat la Make la concert, şi am scris pe ForeverFolk.

Cum poţi pune/explica în 10 slideuri de power-point conceptul de „etică în afaceri” şi „managment etic”? Pentru oameni care când aud astea râd ironic pe sub mustăţi…De asta mă ocup de azi până miercuri. Teoretic, la muncă. Practic, acasă, printre picături, sub presiunea timpului şi a faptului că vreau un proiect cât mai profesionist şi mai aproape de munca pe care sper să mă axez într-o bună zi.

Ieri a fost cea de-a treia întâlnire cu exploratorii pe anul acesta, şi cea de-a doua la care am ajuns. Mi-a plăcut, a fost frumos, acum lucrez la grile de punctaje şi la structura unui blog pentru instructorii de la clubul nostru. Un vis mai vechi, din fericire acum ştiu că e şi susţinut.

Mai am două săptămâni să mă decid la tema de dizertaţie. Evident, am vreo 1249 de idei, nici una destul de structurată, nici una care să mi se pară completă. Mai mult, încă nu m-am decis dacă o să abordez o temă de management etic sau de cultură organizaţională, mă bate din ce în ce mai des gândul să mă axez pe ceva legat de „stakeholderi”, dar acolo nu prea am citit destul ca să îmi fac o imagine bine definită. Evident, până nu ma decid la astea, nici nu pot structura o temă de dizertaţie. Aştept să îmi pice nişte inspiraţie în cap. Siiigur ca da!

Chestii muiereşti: am început o cură de detoxifiere, din motive de fiere operată în primăvară. Un mod bun de a îmi testa şi voinţa cu ocazia asta. 🙂

Ieri am gătit pui cu mirodenii diverse, asezonat de un amestec cu legume sotate (adicătelea ardei, ţelină, morcov şi ceapă) şi servit cu ciuperci cu sos alb. În deplasare, într-o bucătărie primitoare şi caldă. Cine mă mai vrea pe post de bucătar, să se înscrie 🙂 Şi sâmbătă am mâncat nişte paste cu ciuperci şi sos alb de vis(săr’na, Oana!). Şi am re-descoperit în ultimele zile cât de fain e să faci mici cadouri care fac oamenii de zâmbească. Fie ele sub formă de  prezenţă, cântece, imagini sau cd-uri.

Mi-e totuşi dor să ies să mă plimb fără ţintă pe stradă Rectific, pentru ca ieri Raluca a avut grijă să mă scoată la plimbare, fără scop anume, şi chiar a fost frumos. Să scriu în agendă poezii. Ale mele, ale altora. Să îmi sune telefonul la miez de noapte şi să mă determine să ies din casă pentru un oarecare motiv. Să îmi fie dor de tine, orice ai fii şi de oriunde ai veni.

Până una alta, ne menţinem pe linia de plutire şi ne adâncim în muncă. V-am spus cât sunt de încântată de proiect? Nu?!? Biiinneee…cu toate dramele existenţialo-sentimentalo-poetice, sunt foarte încântată de proiectul la care lucrez acum.

Haidi, pa!

5 gânduri despre &8222;Agende, planuri, lipsa de inspiratie&8221;

    • @raluca: na, nu am scris de tine si tu ma bantui noaptea cu iguane 🙂
      @Oana: trebuie sa (ne) repetam candva.
      @mariana: lasa tu, recuperam noi 😀 apoi, tradare-tradare, da’ sa stim si noi.

Lasă un răspuns

