Se intampla

[ok, recunosc chiar si fata de mine ca asta e un post de umplutura, pentru a nu renunta la scrisul zilnic pe blog, si mai ales pentru a nu uita ca se vor intampla toate astea. la mine a ajuns umezealea, si uite asa sarea a ajuns sa fie fada si pe minus de inspiratie.  dar revin curand cu forte proaspete]

*Killipirim – la Sala Dales

*Gaudeamus – saptamana viitoare (25-29 noiembrie) la Romexpo

*Concert Diana Krall pe 22 noiembrie

*O noua editie la Institutul Blecher cu Murgu Grosu si Stoian G. Bogdan

*Concert Cantos

…toate astea intr-o perioada in care ar putea la fel de bine sa nu se intample nimic, intrucat deja fondurile de luna asta sunt sub limita si nervii mei sunt mult prea intinsi, si in care dorinta mea de socializare tinde spre 0 (ceea e cel putin dubios, tinand cont ca eu sunt un pic addicted de social-life, dar uneori chiar e nevoie de o pauza)

*una bucata proiect de-al meu aprobat si la care trebuie sa ma adun sa lucrez, dar sunt fericita. pentru ca e vorba de csr si management etic si un program de comunicare pentru aproximativ 1000 de angajati.

*o editie de gatit in bucatarie in deplasare (urmare a strigatului meu in care cautam o bucatarie), cu pui, ciuperci, legume si oameni care isi pun la dispozitie spatiul pentru mine (si carora le multumesc). – asta duminica dupa-amiaza

*intalnire cu instructorii din Bucuresti maine, si intalnire cu grupa de exploratori duminica

*o perioada de o saptamana cu minim 7 ore de somn pe noapte si o cura de detoxifiere (asta e cea mai grea, dar e necesara)

…toate astea pentru a imi aduce aminte ca e important sa fac ceea ce imi place. profesional, emotional, sufleteste, fizic.  si la capitolul asta deja am inceput sa lucrez, asa ca aseara am fost cu marmota la balet si a fost altfel. Simplu, cu muzica buna, si balerini talentati, departe de zgomot, cald.

Pana la urma, se intampla sa fiu eu.

PS (fara legatura cu ce e mai sus): celor care tot ajung aici cautand „ce gatim in weekend”, si sunteti destui, ia mergeti voi pe la Copolovici pe site, si va spune el ce si cum. Si cu retete, si cu liste de cumparaturi. Nu de alta, dar eu nu gatesc in weekend 🙂

Lasă un răspuns

