Nocturne II

[sursa foto – „Anxiety is not a feeling, is a state of mind”]

Timpul se scuge de jos in sus, in forma de elipsa

Iar eu ma regasesc periodic in acelasi punct

de unde au plecat toate

Noapte si tacere

Era o vreme cand inserarile veneau la pachet cu tine

si visele aveau gustul carnii tale

Era o vreme cand noptile veneau greu

cu durere

Era o vreme cand ne jucam si descopeream prietenia

Cand telefonul suna a mesaj dupa miezul noptii

cand radeam

absurd amar acru acid alternosferic apocaliptic

Undeva, am iesit din joc si ecuatie

am aruncat totul in urma si am inceput sa

desenez schelete de copaci de oameni de suflete

Te-am speriat si nu am vrut si te-am incoltit din atatea locuri ca te-ai evaporat

Azi nu mai stiu a cui e vina

si nici nu mai incerc

poate si tu esti la fel de obosit ca si mine

si poate

dormi?

Lasă un răspuns

