Concertele saptamanii

Azi in 100 Crossroads canta Poesis. Imi e dor de Poesis, si de intrebarea „Ce sa-ti aduc, iubito, de pe mare?”, dar starea mea interna aflata nu tocmai la cote inalte imi spune ca nu mi-ar prinde tocmai bine. E una din alegerile de stare, si nu bazata pe un rationament bine fundamentat.

Tot azi, in Mojo Club, canta Emeric Imre si Setul sau clujean.

Maine, Alina Manole vine impreuna cu Adrian Cristescu si Tudor Olaru (adica Teddy) sa aduca „Luna Patrata” in Iron City.

Daca va e dor de mine si prezenta mea mirobolanta, ma gasiti azi in Mojo, la pachet cu marmota siameza cu care merg si la balet joi (si nu, nu va mai inchipuiti ca imi pun colanti si tutu roz, mergem sa privim si sa ne delectam cu un spectacol frumos la Opera).

Pana una alta, aseara m-am delectat cu un spectacol de improvizatie de teatru la care cu siguranta voi mai merge si despre care revin cu detalii in curand. E vorba de trupa Obligo, si ii gasiti aici.

Lasă un răspuns

