15 zile in 15 ani…

1994 – prima zi a Exploratorului la care am asistat. Cu cravate verzi, cu emotii, avandu-i invitati pe Cristi Modan si pe Iulia de la Targul Mures, si avand un steag verde facut la masina de cusut a bunicii. Eram la inceput.

Intre timp, am avut Zile ale exploratorului in fiecare prag de toamna, cu Roxana si Catalin, cu cravata galbena, la Negoiesti. Si mai apoi, cu dunga de ghid-asistent, primul meu program in calitate de intructor. Despre nori. La care a venit Ionel, omul de la care am invatat ce insemna sa fii explorator. Cand am plans ascunsa in spate de emotia pe care numai cei ce au trecut o stiu: emotia de a investi un explorator.  Programul cu grupa Corinei de la Nucsoara, invitati la noi. Tot incerc sa imi aduc aminte daca am mers si noi la ei, si nu reusesc…Oare a trecut asa mult timp? Un program la Bucuresti, invitata de Cristina. Si cateva zile ale exploratorului in care am uitat ca sunt explorator. Perioada in care am renuntat la visul frumos al aventurii spre mai sus.

A doua sambata a lunii noiembrie a fost desemnata Ziua Mondiala a Exploratorului. Poate nu o sa fiu printre exploratori de data aceasta, poate uneori cravata mi se ascunde prin cotloane de ganduri si stari, poate uneori am uitat… Si cu toate acestea, mi-aduc aminte cu zambetul pe buze cand rosteam salutul Gata oricand, in urma cu cei 15 ani. Atunci cand credeam ca putem trece si munti, si stanci, si greutati in zborul nostru spre mai sus.

Si pentru ca imi aduc aminte, si pentru ca sunt inca un explorator cu emotia inceputului de drum, raspund si azi cu acelasi dor: Gata oricand!

Lasă un răspuns

