Miercuri si joi pe scurt

– Miercuri am fost sa il ascult pe Mishu la FolkFrate. A fost fain de tot, si concluziile de rigoare le gasitit in recenzia de pe ForeverFolk. Personal, mi-a parut un pic rau de absenta unor oameni dragi de prin zona, mi-ar fi prins bine niste fete mai vesele, ceva mai multa ordine in capul meu. M-am bucurat  insa de fiecare moment de concert, cu starea de „aveam nevoie de asta”.

– Joi am fost Make la concert, tot in Iron City. Revenim cu detalii tot de ForeverFolk. Imediat ce deslusim recenzia printre alte insemnari esentiale pe agenda Ralucai.

– Azi e vineri, in caz ca nu stiati. Vineri si nimic mai mult 🙂

– Am terminat de citit inca doua carti de Julian Barnes (Papagalul lui Flaubert si Iubire etc), plus Tipuri mentale a lui Daniel Dennett, si mi-am mai achizitionat cate ceva intr-un scurt drum prin librarii. Acum astept starea aceea de rabdare in care sa imi iau agenda in brate, sa imi strang ideile in mod coerent si sa scriu despre ele.

– via Adrian Ciubotaru am ascultat si eu conferinta asta a lui Alain de Botton, unul din autorii mei de suflet si minte, in care discuta despre munca si (ne)placerile acesteia in viata noastra. Merita ascultata, zic.

Va doresc un final de saptamana cu putine deadlineuri (yeah, sure! 🙂 ), cu ceva soare (sau macar cer senin), cu o carte buna si cu liniste.

Un gând despre &8222;Miercuri si joi pe scurt&8221;

Lasă un răspuns

